Kneedown lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige motoren komen nou eenmaal snel aan de grond met de stepjes.
En zelfs een oude CBR kan daaar onder vallen, gewicht berijder, versleten vering.
Dus dat is amper een maatstaf om een (waarom zou je willen) mogelijke kneedown aan af te meten. :)

Een kennisje van mij ging onderuit op het circuit omdat ze haar middenbok aan de grond reed met een CBR600. Maar ik geloof niet dat ze een racetalent is.
Zou het niet weten. :+
 
full
 
klopt, wel de stepjes aan de grond gereden op een cbr, dus dan is een kneedown ook cker wel mogelijk. Echter heb ik nog maar net mijn rbw, en moet ik mijn pak nog wat inrijden, is zo stug als wat. en ik was niet gaan verzitten.

Maar volgende zomer zal ik het eens proberen als ik mn eigen motor heb.


Het is gewoonweg lef en goed platgaan, tis wel moeilijk als je motor bijna rechtstaat en je er als een aap naast hangt ja.


En nou krijg ik vast het gezeur dat ik nog maar moet leren rijden blablabla


:W
:Z
 
Grappig dat ze zo zeker van hun zaak zijn.

Werkelijk geen idee waar dit over gaat maar misschien moeten ze eens van de paddo's afblijven.

Het is me nog steeds niet uitgelegd wie het nou eigenlijk is? Het lijkt wel diep te zitten. Moet wel een hele kerel zijn dan die zoveel aandracht krijgt?

Bij nader inzien, laat mensen zelf maar zoeken :z
Ik en een paar anderen weten genoeg :Y

Als globetrekker het echt wil weten mailt ie maar :Y
 
Laatst bewerkt:
_O-

Wie ben jij dan?? :+ :+

Overigens is ie geniepiger geworden omdat zijn vorige nickname KTM Vreter ook al hopeloos door de shredder werd gehaald. :P
 
Iemand die goed met Google overweg kan :Y
Zijn nog honderderden foto's maar heb niet de hele dag de tijd :N
 
Iemand die goed met Google overweg kan :Y
Zijn nog honderderden foto's maar heb niet de hele dag de tijd :N
Damn, je ben dan wel onnavolgbaar brilliant. 8-)

Één dingetje klopt overigens niet, de rode Bandit heeft nu een echte bestuurder. _O-

e0f6f518.jpg


En is eindelijk van de Bridgestone BT20 af waardoor hij indertijd 2 keer totall down ging.
Dat ging de Reetvaerder namelijk wel goed af. :P
 
Damn, je ben dan wel onnavolgbaar brilliant. 8-)

Één dingetje klopt overigens niet, de rode Bandit heeft nu een echte bestuurder. _O-

(Afbeelding)

En is eindelijk van de Bridgestone BT20 af waardoor hij indertijd 2 keer totall down ging.
Dat ging de Reetvaerder namelijk wel goed af. :P

Dan ben ik ook geen echte bestuurder; krijg het echt niet zo op z'n achterwiel en ga sinds kort ook op een BT020 rond '(
 
[bericht gewijzigd door Den The Man op woensdag 04 oktober 2006 13:51]
Mysterieus.... het was een keigoede post, en bepaald niet beledigend ofzo. :]

Al waren zijn reacties zelfs bij goed bedoelde postings wel eens anders.
De horizon was vaak niet zo breed.
;)
 
Puik topic is dit geworden, jammer dat ik te laat ben voor Den the man's reactie :+

Geen slecht woord over z'n ex-Bandit iig. Die heeft een grondige metamorfose ondergaan en wordt nu afgebeuld door mij persoonlijk :P

(Afbeelding)

met Moto73 in de Eiffel :} :Y :}

erg leuk })

Die slippers, flippers en rackets achterop _O-
Kennelijk ging het niet overal goed, getuige de koppelingshendel ;)
 
_O- je heb een archief aangelegd van hem :o

:N
hij is slordig zegmaar :Y

Puik topic is dit geworden, jammer dat ik te laat ben voor Den the man's reactie :+

Geen slecht woord over z'n ex-Bandit iig. Die heeft een grondige metamorfose ondergaan en wordt nu afgebeuld door mij persoonlijk :PDie slippers, flippers en rackets achterop _O-
Kennelijk ging het niet overal goed, getuige de koppelingshendel ;)

Check ook die gieter in de tanktas :}
 
Laatst bewerkt:
Mysterieus.... het was een keigoede post, en bepaald niet beledigend ofzo. :]

Al waren zijn reacties zelfs bij goed bedoelde postings wel eens anders.
De horizon was vaak niet zo breed.
;)

In dat geval ;)

Grappig dat ze zo zeker van hun zaak zijn.

Werkelijk geen idee waar dit over gaat maar misschien moeten ze eens van de paddo's afblijven.

Het is me nog steeds niet uitgelegd wie het nou eigenlijk is? Het lijkt wel diep te zitten. Moet wel een hele kerel zijn dan die zoveel aandracht krijgt?


U vraagt, wij draaien :z

Er was eens Ragonite!

full


Na z'n brommer tijdperk had hij een echte motor (die rode vooraan) :}
Officieel 25kw, maar omdat hij de bomb was iets meer laten maken omdat het te langzaam ging :Y

002rm4.jpg


Helaast kon hij niet zo goed overweg kom met mede forummers en de crew. Gevolg is een perm ban '(
Hierdoor de weg kwijtgeraakt getuige het veelvuldig moeten raadplegen van de routebeschrijving.

003lz4.jpg


Op het rode was hij na een paar maandjes uitgekeken dus het was tijd voor iets anders!

Een bijna spikplinternieuwe bandit 600S *O* (hier op De Ring)

005do4.jpg


Nieuwe motor, nieuwe nickname! Maar wat moesten we nu kiezen :? MrSuzuki, rietvaerder, etc etc... :?

Keuze's zijn lastig en het klonk allemaal mooi dus hij gebruikte ze gewoon allemaal!

Zo nu en dan laat hij nog wel eens wat van zich horen onder via Globetrekker :Y Best aardig om z'n oude matties op te zoeken hier op MF :)

004nw7.jpg


En hij houd nogal van schreeuwen en imponeren! Helaas niet altijd een suc6 :N
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft toch ook ooit MF gehackt ofzo? Of in ieder geval een poging gedaan. Was de eerste reden voor een ban toen.

Beetje zielig als je terug blijft komen.

Had toen vroeger een avatar van een gay-dancing-spiderman, dat weet ik dan nog wel :+
 
Hij zat met z'n 600 al aardig dicht in de buurt :Y

iklely.jpg


Ff de benen wat leniger maken en net ff verder gaan hangen en schraaaaaap...
 
Min of meer hetelfde plaatje als zijn icoon.. zie ruitje, helm, stand van bolle kop en vooral grijs motorblok :+ (1200 heeft een zwart blok :z )

Another one bites the dust :P

full


Wel triest dat we via hier moesten vernemen dat je niet kan kd-en _O-
 
Dan snap ik dit hele topic niet, mr suzuki wist altijd alles beter, als je een antwoord gaf op een vraag wit hij het altijd beter, en niet alleen op dit forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan