kneedown op je dragstar !!

bart5

Die hard MF'er
18 mrt 2009
408
2
Hallo

Even voorstellen hier.

bart uit vlaardingen... We hebben gisteren een mooie dragstar classic 1100 gehaald voor mijn druk lessende vader die hoopt snel zelf te mogen gaan pruttelen. Gisteren dus een eindje kunnen rijden op zijn toekomstige nieuwe motor die we in assen hebben gekocht, en waar ik voorlopig op ga rijden
goed.... bij gebrek aan toepasselijke chopperkledij dus in mn race outfit vannuit assen naar r'dam en elke motorrijder moet bij het zwaaien hebben gegrinnikt
 
Laatst bewerkt:
nee ging om het pak joh..... zelfs op mn racert ben ik rrn te bange poerpert voor kneedowns !!
 
zal ik dan maar?

full



mede forummer knukkel op zijn, U raad het: Knucklehead.
 
Fijne motor zo'n 1100 dragstar heb zelf een van de eerste gekocht in 1999.
Nieuw gekocht vanuit de folder, kon 'm pas zien op de motorrai in 1998.
Ingeruild in 2007 voor een BT1100 Bulldog
Blijft een fijn motorblok.
Ik had er een BSM uitlaat opzitten.
 
Laatst bewerkt:
Op die harley is idd pas kneedownen !!ga toch maar een potje en normale broek kopen denk ik :]

Je geneest er niet zo heel snel van als je valt zonder kledij hoor, kennis van me dacht ook zo en zit al 5 mnd in een revalidatie kliniek en heeft nu heel wat kg ijzer in zijn lijf.

Veel suc6 met je pot en je spijkerbroek en je oude gympen |(
 
Je geneest er niet zo heel snel van als je valt zonder kledij hoor, kennis van me dacht ook zo en zit al 5 mnd in een revalidatie kliniek en heeft nu heel wat kg ijzer in zijn lijf.

Veel suc6 met je pot en je spijkerbroek en je oude gympen |(


in tegenstelling tot jouw kennis ben ik niet van plan om in mn blote hol op dat ding te gaan rijden hoor

;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan