kneedown rondje

Status
Niet open voor verdere reacties.

BertV

Hant ghemaect
21 mei 2001
11.492
6
Amersfoort
tijden staan nog niet zo vast, input is welkom...

zaterdag 16 juni de baars bij TOTAL om 13:30?

ik heb er graag iemand bij die mij verteld waarom ik niet kneedown.

_________________
wheelie?: nix om op te scheppen | kneedown?: geen | stoppie?: geen | lol?: ja, LOL... :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-12 23:55 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-12 23:57 ]
 
Ik weet niet precies waar de TOTAL is ,hoelaat kun je dan bij "de lucht"zijn :? of mac donalds deil? voor de hongerigen :9 . mischien wat eerder vertrekken ivm wachten op de afspreekpunten. })
 
Zaterdag hoe laat bij de TOTAL :? <--- hier kan ik bij zijn....

Zondag bij andere rondje helaas niet... ( verplichtingen thuis e.d. )
 
Ik zal er proberen om bij te zijn, maar het ziet er naar uit dat het niet gaat lukken. '(

 
Tankstation (Total) tussen Tilburg en Moergestel op de A58. (copyright JW)

Routebeschrijving.

Vanaf Den Bosch.
Ter hoogte van D'Bosch (A2) richting Tilburg gaan.
Je rijd dan op de N65 (80 weg !!!), alsmaar rechtdoor rijden richting Tilburg/Breda.
De N65 word dan de A65 en na 10 kmtjes zie je Afslag Hilvarenbeek/Eindhoven(A58) die pak je (richting EINDHOVEN niet Hilvarenbeek)en je krijgt 2 geweldige bochten.
Na de bochten zit je op de A58 en na een paar kilometers heb je het Tankstation waar we elkander gaan ontmoeten.

Vanaf Breda/Rotterdam.

Je rijd op de A27 richting Tilburg je komt dan op de A58 terecht.
Je gaat er bij Tilburg Noord af en je rijd een Viaduct op (haarscherpe oprit ).
Je rijd de viaduct over en gaat er dan weer af (eerste weg rechts, is afrit)(richting Eindhoven). Je komt dan op de uit/invoegstrook richting Hilvarenbeek Eindhoven en je gaat de snelweg af richting Eindhoven.Je krijgt 2 geweldige bochten.
Na de bochten zit je op de A58 en na een paar kilometers heb je het Tankstation waar we elkander gaan ontmoeten.

Vanaf Eindhoven.

Je rijd op de A58 richting Tilburg.
En je pakt afslag Tilburg/ Tilburg Noord (A65) net voor de afslag zie je bordje knooppunt baars .
Je komt dan op een uit/invoegstrook terecht en daar blijf je op rijden richting Tilburg noord je komt dan via haarscherpe oprit op een viaduct.
Je rijd de viaduct over en gaat er dan weer af (eerste weg rechts, is afrit)(richting Eindhoven). Je komt dan op de uit/invoegstrook richting Hilvarenbeek Eindhoven en je gaat de snelweg af richting Eindhoven.Je krijgt 2 geweldige bochten.
Na de bochten zit je op de A58 en na een paar kilometers heb je het Tankstation waar we elkander gaan ontmoeten.


Desnoods ga ik gewoon een tussenstop maken bij "de lucht" als bovenstaande niet duidelijk is, zeg maar hoe laat bij "de lucht".
 
Ik zal er proberen om bij te zijn, maar het ziet er naar uit dat het niet gaat lukken. '(

Ik ken er nog een hiero, ik ga denk ik maar niet eens proberen aanwezig te zijn, dat gaat toch niet lukken, en tankstation "de lucht" ga ik voor altijd mijden, daar heb ik slechte ervaringen mee :(
 
Daar stond ie afgelopen zondag met pecht, BertV

Ik hoop echt dat mijn motor zaterdag klaar is, maar er moesten wat vreemde onderdeeltjes besteld worden dus het ziet er naar uit dat ie zaterdag nog niet klaar zal zijn.

Ik heb ook de eerste modificatie op mijn motor uitgevoerd, ik heb nu voortaan blauw licht. :)
 
natuurlijk, stom van me, maar het verhaal weet ik dan wel, maar niet dat het bij "de lucht" gebeurde...

blauw licht alla BMW?

Staat wel mooi!

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-13 12:19 ]
 
Nee dat zijn xeonlampen, tja je wilt niet weten wat dat kost .
Ik heb gewoon blauw halogeenlampje, ik heb het resultaat helaas nog niet mogen zien omdat ie gelijk meegenomen werd voor kleine beurt '(
 
die hebben idd meer lichtopbrengst, maar goed...

...het gaat toch om dat gave blauwe licht :)
 
Dat dacht ik ook ja, ben benieuwd hoe het er straks uitziet.
Ik heb nog geen een motor gezien met blauw licht, dus dacht laat ik maar eens de eerste zijn })
 
Kwil ook blauw licht.... :9~ ... Sjeeez wat wil ik nog veel zooi... hebben ze die gewoon bij Halfords of zo :?

Ik ga trouwens morgen Spa onveilig maken.. Een dagje lekker sturen... :9
 
...en je banden inwijden?

Ben benieuwd hoe ze er uit zien nu ik ze net nieuw heb gezien.
 
Kwil ook blauw licht.... :9~ ... Sjeeez wat wil ik nog veel zooi... hebben ze die gewoon bij Halfords of zo :?

Ik ga trouwens morgen Spa onveilig maken.. Een dagje lekker sturen... :9

Kheb nu dus blauw licht... Morgenvroeg eerst effe monteren en daarna lekker sturen op weg naar, op en op weg terug van Spa... Zou ik mijn knietje aan de grond krijgen of wordt dat zaterdag :?
 
Ik heb gisteren die Xeon lampen van philips gemonteerd die extra veel licht geven, zit ook iets van blauw in, maar moet eigenlijk eerst even iemand anders op de motor laten rijden om het eens goed te bekijken.

De lampen zijn in ieder geval wel veel feller en witter dan standaard.



Trouwens, hebben jullie het weerbericht gezien voor zaterdag, sorry hoor, wil niet vervelend zijn, maar zal het toch maar even zeggen
 
Weer word zaterdag echt kut ja, regen/onweer en dan ook nog eens 22 graden |(

Ik ga definitief niet mee jongens, mijn motor is pas volgende week klaar er moet teveel aan gebeuren :(
Kon wel de GSXR750 van een vriend lenen, maar dat lijkt me geen slim plan dus daar zie ik ook maar vanaf.

Misschien dat ik jullie nog wel ff achernakom met de auto |(
 
Het weer kan nog wel meevallen :) ,is voor zaterdag niks van te zeggen ze voorspellen hier toch al een week regen :( maar tot nu toe bijna niks gevallen ;) op een paar spetjes na sávonds. Gaan ze ook nog 's met de auto :? in de weg rijden zeker of als bezemwagen :?
 
euh... de trouble-starter gaat ook nog steeds.

misschien is 13:30 verwarrend aangezien alles nog om 14:30 is begonnen?
 
A.s zaterdag zou kunnen denk ik, maar hangt wel van het weer af natuurlijk!

PS. Als je om 13:00 bij de lucht staat, dan haal je knooppunt Baars nooit om 13:30...wordt zeker 13:45-14.00
 
Johnv, hoeveel km is "de lucht" vanaf amersfoort...?

Dan kan ik inschatten hoelaat we daar moeten vertrekken om 14:30 te halen, en hoelaat ik van huis moet.

Als het giet s'ochtend ga ik niet, ik ben niet bang van wat spetters... maar dat zal wel heel jammer zijn voor het bochtenwerk.

_________________
wheelie?: nix om op te scheppen | kneedown?: geen | stoppie?: geen | lol?: ja, LOL... :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-14 09:29 ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan