kneedown tocht??????

Status
Niet open voor verdere reacties.


Ik ben dus niet de enige die heeft opgemerkt dat als je ECHT bochten maakt dat het op de teller kijken niet echt de bocht ten goede komt!

[/quote]

Volgens mij valt dat zelfs onder de categorie DOM, als je dus op de teller kijkt terwijl je platligt in een bocht.

anders hadden ze die cappirossi ook wel een snelheidsmeter meegegeven.. *D
 
Volgens mij valt dat zelfs onder de categorie DOM, als je dus op de teller kijkt terwijl je platligt in een bocht.

anders hadden ze die cappirossi ook wel een snelheidsmeter meegegeven.. *D

Wat is dom?
Volwassen kerels die een beetje rondjes rondrijden, word ook door heelveel mensen stom/dom gevonden.

En ik kijk altijd op het einde van de bocht hoe hard ik ga.
 
[

[/quote]

Wat is dom?
Volwassen kerels die een beetje rondjes rondrijden, word ook door heelveel mensen stom/dom gevonden.

En ik kijk altijd op het einde van de bocht hoe hard ik ga.

[/quote]

Ok, als je aan het einde van de bocht kijkt dan rij je alweer bijna recht op, maar je moet het toch met me eens zijn dat als je IN de bocht ligt, cq hangt, dat je dan toch bijna geen mogelijkheid hebt om even op je meter te gaan kijken hoe hard je wel nie rijdt?
 
Ligt er aan wat voor bochten.
De lange bocht van A58 naar de A65 kan ik gewoon rustig op mijn teller kijken.
Terwijl bij een korte kneewdownbocht ik 300% op de weg let.
 
ok, dat bennik met je eens

dan moeten we onderscheid maken tussen lange bochten en korte.

die lange op de Baars kan inderdaad, maar die kneedowner de andere kant op kan echt nie....tenminste, als je hem echt GOED wil nemen.
 
Het verstoord enorm je (mijn) rijlijn.

en idd die lange snelle Baars-bocht naar rechts geeft meer mogelijkheden dan een korte.
Bij die "lange" keek ik op het rechte stuk direct op mijn teller waar 150km/u aan gewezen werd...

Die 180 km/u van jouw JW is voor mij denk ik wat hoog gegrepen, maar we zullen zien!
 
Een van mijn vrienden rijd er 220 met zijn GSXR750, dus ik heb ook nog een lange weg te gaan.
Als ik de 200 zou kunnen halen dan zou ik het helemaal te gek vinden en dan ben ik tevreden.
zal zaterdag wel een poging wagen })
 
shit is zo, maar ik heb alle hardware al, ik ga er nu gebruik van maken ipv mezelf gek maken met nog mooiere spullen.
 

[/quote]

Unstable.

Jij bent toch diegene met die VFR?
Volgens mij klopt jouw onderschrift niet helemaal.

[/quote]

Wat klopt er nie aan dan?, en ja ik ben degene met die VFR!
 
nou dit staat er in je onderschrift :

1. Motorrijbewijs
2. Motor
3. Nu alleen nog leren rijden....maarja, dat kunnen we allemaal als de beste....toch?


Of lees ik het verkeerd?
 
ik lees het als

eerst motorrijbewijs halen
als 2de motor kopen
en als 3 de lere rijden.


Ik lees het dus verkeerd |(
 
ik lees het als

eerst motorrijbewijs halen
als 2de motor kopen
en als 3 de lere rijden.


Ik lees het dus verkeerd |(

Hoezo lees je het dan verkeerd ??? Dat staat er idd, maar dat ie al bij stap 3 is.... tja dat moet je er dan zelf maar van maken... Kheb hem nog niet zien rijden, dus of ie het kan :P
 
Unstable, wel verwarrend, je kan het nl lezen als een wenslijstje...
of als (wat jij dus bedoeld) iets wat je al 1,2,3 afgelopen bent...
 
ja....en dus? wat bedoel je er nou mee? wat vindt jij er verkeerd aan dan J.W.?????

Ik zal je zo dan ook ff de bedoeling laten weten....
 
Nee we hadden het net over die bochten van de baars en toen las ik opeens je onderschrift en toen begon ik te twijfelen of ik wel de juiste figuur voor me had.
Maar de twijfels zijn nu weg hoor ;)
 
aldus.........

even voor op stellen dat ik deze drie "wensen" vervuld heb, al ben ik dan nog lang niet uitgeleerd op de motor.

de meeste mensen beginnen met het halen van het rijbewijs, daarna kopen ze een motor of huren ze er een. Ze (overgrote deel van de mensen) denkt dan omdat ze het roze papiertje hebben dat ze ook meteen kunnen rijden. Maar ik ben van mening, en zie andere onderschriften op dit forum van mensen die het daar mee eens zijn, dat het allemaal pas begint als je een eigen motor hebt.
Ja je hebt een bewijs wat zegt dat je aan de minimale eisen voldaan hebt van het "kunnen" besturen van een tweewieler oftewel motor. Maar dan moet je nog leren rijden. Je hebt dan van die knurften en blaaskaken die denken dat ze kunnen rijden en een apparaat met enkele tientallen PK's onder controle kunnen houden. Terwijl degene die wat langer rijden weten wat je eigenlijk kan en wat het gevaar is op een fiets, of niet dan?

met net je rijbewijs op zak, en een dikke 900RR (om een willekeurige motor te noemen, maar wel honda.. :) ) onder je kont weelies maken, achterlijk hard rijden en roekeloos over de snelweg knallen, ben je wat mij betreft niet goed bezig.

Leer eerst maar eens die fiets onder controle te houden en daarna het stunten!!

Vandaar dus mijn onderschrift, waar je dus even over moet nadenken.
 
True True.

Maar vind ook dat iedereen dat voor zichzelf moet uitvinden.
En waarom zeg ik dat, tja ben zelf ook zo eentje.
Tja de mannen die met me gereden hebben weten dat ik me niet echt als prototype beginde motorrijder gedraag. ;)




_________________
Foto's 1e toertocht : hier, 2e Toertocht mislukt :( en de 3e volgt gauw :)
Er zijn geen betere merken, alleen maar beter rijders

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-12 12:17 ]
 
ik loop me altijd op te vreten als ik hoor dat er weer een beginner met 100+ pk begint.
Maar gelukkig mag dit nog in nederland, en wie ben ik om zoiemand "terecht te wijzen"

trouwens terugkomend op dit topic, kneedownen word als bewijs gezien dat je goed kan sturen.
Dus als hetzelfde figuur (beginner 100+pk) zijn knie aan de grond krijgt heeft hij zich al bewezen.

maar verkeerservaring heeft die persoon niet...

het is dus maar net wat je definitie van goed motorrijden is.

[cencuurmodus]
oeps, dit is niet direct een steek in jouw richting JW! :+
[/cencuurmodus]

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-12 12:20 ]
 
BertV je hebt helemaal gelijk hoor en ik snap heus wel dat ik misschien niet zo slim bezig ben.
Maarja wie niet luisteren wil moet maar voelen, zeg ik altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan