kneedown tocht??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook zeker niet de defintie geven of bepalen van een beginnend danwel ervaren rijder, en ook zeker geen mensen in een hoekje douwen, het is gewoon iets wat mij opvalt, en motoren zijn gewoon bloedjesnel en kunnen met een verkeerde bestuurder die denkt het allemaal te kunnen levensgevaarlijk zijn.

aldus ook mijn onderschrift, nmaar ik zal er nog eens goed over nadenken of ik het wat duidelijk kan maken.

we zijn wel erg of-topic he??

ahhh...lunch...eindleijk....tot straks!.. :)
 
JW het gaat heel vaak goed, alleen bij mij gaat zoiets fout...
Meestal geven die 100+pk figuren altijd als reden op: ik kan me heel goed inhouden, maar DAAR draai jij geluikkig ook niet omheen :)

Ik heb voor mezelf altijd de volgende stelling:

"Bedenk altijd hoe slecht je rijdt, dan kan het altijd meevallen"

oke, daar win je geen wedstrijden mee, maar je houd de boel wel langer heel.






[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-12 12:28 ]
 
Kan wel schijnheilig doen dat ik netjes rijd, maarja jij weet ondertussen ook wel beter dankzij de 1e toertocht. :(
 
Ik heb je eigenlijk maar heel ff zien rijden tijdens die tocht :+

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het moraalridders, dus ik ben dat zelf ook niet.

mensen die links kleven onderhet motto: "jij mag hier ook maar 120" :(

 
Ik heb je eigenlijk maar heel ff zien rijden tijdens die tocht :+

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het moraalridders, dus ik ben dat zelf ook niet.

mensen die links kleven onderhet motto: "jij mag hier ook maar 120" :(

Je hebt die een |( actie van mij toch nog wel gezien?
Toen ik gas gaf na een rotonde in Oud turnhout en dat ik dus echt bijna op me smoel lag. :(
 
Ik weet niet of jullie het weerbericht hebben gezien, maar ik wel :(
Gaat van het weekend dus weer hard regenen en er is zelfs kans op onweer. |(
 
Kneedown is erg populair lijkt wel, het maakt mij niet uit waar, maar om te slagen zouden we wel wat afspreekpunten moeten plannen.
Voor de mensen vanuit het "noorden" De Lucht ??. volgende Rosmalen?? en dan?? suggesties. by the way zaterdag maar 30% kans op water volgens teleteks Yorin 70% volgens telteks ned 1. dus zal het wel mooi weer worden ;) ;) . blijf moed houden }) .
 
Juist, en daarom sluit ik nu deze om verwarring te voorkomen.

PS. Biljartbal ( :) ), we kunnen wel samen rijden, ik kom praktisch langs Leerdam op, we kunnen afspreken bij De Lucht op de A2. (Als het mooi weer is!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan