kneedown tocht??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnv

MF veteraan
3 jun 2001
4.412
1
Leerdam
Is het mischien een goed idee om een kneedown tochtje te houden, langs
alle hier beschreven knooppunten :9~ :9~ Ik hou me aanbevolen :+ :+
 
hehe kan leuk worden dan ja *D
ik houd me aanbevolen x een datup afspreken om met een groote groep een tocht langs de verschillende knoopunten te maken :9~ :9~
 
als jij die biljartballen uit je mond haalt, heb ik z'n om samen met jouw van mij kneedown maagd status af te gaan.

knoop punt baars!

zaterdag...
 
Zaterdag Baars?

Are you daring me ???? :9~
Weet niet zeker of mijn motor klaar is, misschien dat ik wel een gsxr600 of 750 van me vrienden mag lenen, denk het niet :(
 
JW, niet in de stijl van een wedstrijdje, gewoon lekker bochten, en een keer die verrekte knie aan de grond...
 
Geen wedstrijdje ?
Oh dan blijf ik thuis })

Zowiezo, ik rijd pas 4 maanden dus ik ben echt niet zo concurrent voor jullie
 
Regelt er iemand camera's :?

Mooi weer :?

Geen politie :?

Geen vakantiedrukte :?


MMMM camera mmmm ff checken, ik zal eens rondvragen.

Denk dat wel goed komt.

Politie :r , als ze er zijn dan weet ik ondertussen wel waar ze staan.

Tja vakantie drukte, dat zal hopelijk wel meevallen
 
JW: ik rij leuk bochten, maar voor mijn bochtenwerk heb ik ECHT geen Catje nodig, met een Div had ik hetzelfde gepresteerd... ;(
 
Tja ik kwam er ook niet echt hard door, totdat ze me hebben laten zien welke lijnen ik in de bochten moest pakken en sindsdien gaat het stukkuh beter.
Althans voor een beginner dan.

 
Ah, mag ik zeggen waar!?!?!??! :) :)

Ik weet namelijk het perfecte klaverblad, de perfecte plek voor kneedown links, EN perfecte weg om zowel links als rechts na elkaar te doen!!! 1e 2 vlakbij elkaar, andere 40km verder...

Ik kan echt een SUPER-ROUTE uitplannen als we het bij mij in de buurt doen!
 
Der is al bepaald waar..... namelijk op "de Baars" ..... ( the place to be ;) ) En daar ga ik proberen met knee-pads te ontmaagden... :)
 
yep, ruud, dat wordt nu een keer meer dan 2x baars voor mij...

Ons niet naar de baars lokken, en als we de smaak te pakken hebben ergens anders heen gaan. :)
 
Bij mij in de buurt is beter! :)

1. Lekker dichtbij voor een aantal mensen
2. Geweldig klaverblad, een van de beste van NL denk ik!

En HELE mooi wegen/dijken in de buurt!
 
1. het was aardig rustig
2. begint nu al een thuishonk te worden voor dit forum!
3. hogere snelheden mogelijk dan op een dijk
4. iedereen (lees ik) weet nu zo'n beetje hoe je er komt

 
Heren.

Ik kom zelf pas 4 maanden op de Baars, maar op hele mooie zondagen moet je niet schrikken als er 50 a 60 motorrijders op de brug staan.
Het is een verzamelplaats voor kneedownend/hardrijdend Brabant, valt me ook tegen dat sommige van jullie het niet eens kende.
Doordeweeks is er geen ene fuck te doen, en meestal in de weekenden staan er een man of 10 boven op de brug en rijden er wat motorrijders heen en weer.
Dus voorlopig is er nog ruimte zat voor iedereen.

J.W
 
Doet het ook, alleen je moet gewoon weten waar ze staan.
Je moet eerst rustig rondje doen, om te kijken waar ze staan en staan ze er niet dan ga je het gas er op geven.

Er gebeuren ook regelmatig ongelukken, ik heb er 3 mee mogen maken.
Maar elke maand gaan er wel een paar op hun bek.
Een dodelijk ongeluk en dan gooit de politie de boel dicht, althans dat vermoed ik.
 
Ohja ik heb momenteel een Mavica kunnen bemachtigen, dus ik kan zowiezo filmpjes van 30sec maken.
Ik probeer ook even of ik een sony digcam kan regelen met 64mb opslagruimte dan maken we wat langere filmpjes :)
 
Zeg jongens, jullie maken je zo druk om die foto's, je kan natiuurlijk van te voren ook gewoon de politie inlichten zodat ZIJ in de bocht wat mooie foto's van onze kneedowners kunnen maken.. *D Heb je meteen je snelheid erbij, hoef je dus niet meer in de bocht op je klokkie te kijken hoe hard je rijdt.

Moet nog wel ff iemand een donkere kamer regelen, dan kunnen we meteen de foto's ontwikkelen.. 8-)
 
hoef je dus niet meer in de bocht op je klokkie te kijken hoe hard je rijdt.

Ik ben dus niet de enige die heeft opgemerkt dat als je ECHT bochten maakt dat het op de teller kijken niet echt de bocht ten goede komt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan