Kneedown

als je steppie aan de grond zit moet je je houding veranderen, wordt het dan nog niet beter wordt het tijd om wat geld in je vering te gaan inversteren.
 
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden :P
zo is het en niet anders :9
met mijn hornet ging de kneedown redelijk vlot,
nu maar eens kijken of het met de gixer ook zal lukken
vannaf het redelijk weer is zal ik het proberen O-)
Hoeveel 'nut' heeft 't om extra hard op te trekken voor een stoplicht, als je weet dat je verderop toch weer moet wachten.
Hoeveel 'nut' heeft 't om 130-140 te rijden, waar je 120 mag, als je weet dat de tijdswinst minimaal is als je minder dan 100 km hoeft te rijden, terwijl je wel een leuke boete riskeert.


Omdat 't leuk is, een kick geeft en je weet dat het kan...
Als men maar geen andere weggebruikers in gevaar brengt en zelf ook het verstand gebruikt, wat wel en niet kan. Iedereen is toch goed opgevoed, uitzonderingen daargelaten.
 
Merk je nou veel verschil met dit koudere weer en wegdek?
Heb 't in september en november nog wel gedaan, maar vraag me af hoeveel minder je banden nu aan de weg plakken.
 
Merk je nou veel verschil met dit koudere weer en wegdek?
Heb 't in september en november nog wel gedaan, maar vraag me af hoeveel minder je banden nu aan de weg plakken.

zaterdag uitgeprobeert :+, en ging niet eens plat, en toen sprong mijn voorband al weg. dus ja je merkt het, en nee, ik had niet de moeite gedaan om mijn banden op te warmen omdat ik toch rusig reed :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan