Kneedown?

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan341

Rookie
18 jul 2011
21
0
Bekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen

Wie o wie kan me helpen richting mijn 1e kneedown.

ben al een tijdje bezig om dit te proberen, maar krijg het maar niet voor elkaar.
Is er een bepaalde manier dat mij dit wel gaat lukken? versnelling/toeren o.i.d?

of gaat dit puur om het darelvl en de juiste bocht?
 
beter begin je er niet aan....kost je elke keer weer nieuwe kneesliders....
 
Ik ken het. Ik ben al helemaal op het end van m'n band gegaan, maar ik moet nog verder blijkbaar.
Maar ja, je moet het ook durven. De openbare wegen in NL zijn niet altijd even schoon.
 
Je kop op de plek van de spiegel en een bil naast je zitje dan je knie naar buiten doen.
Als het dan nog niet lukt, naar de winkel gaan voor dikkere sliders :P
 
Ik kan het ook niet, daarom heb ik maar gewoon een verlengde achterbrug genomen. Kan ik zeggen dat het daardoor komt en ben ik toch stoer.
 
Levensgevaarlijk. Ik snap dat soort gekken ook nooit, beetje racen op de openbare weg :r

Modjes mogen hier wel een slotje op gooien, verwerpelijk gedrag willen leren :N
 
Je moet "droog" oefenen.
Neem plaats op de motor, ga er naast hangen terwijl een maat de motor steeds schuiner houdt. :+
 
Kleine banden laten monteren, motor lager laten maken totdat hij op een kinderstand staat.
Dan gewoon gaan zitten en zullen beide knieen de grond raken :Y
 
Je moet "droog" oefenen.
Neem plaats op de motor, ga er naast hangen terwijl een maat de motor steeds schuiner houdt. :+
_O-

Pak aan, helm op je knar en op handen en knieen over de straat schuren? Lijkt het net echt! Nog een beetje door het zand rollen, lijkt het net alsof je gecrasht bent. Da's pas stoer man!
 
Laatst bewerkt:
Knee down is geen streven op zich. En het eind van je band hoef je niet eens te halen om je knie wel aan de grond te krijgen.

Begin eerst eens met een goede bochtentechniek. Dat knietje volgt dan vanzelf.
http://www.twistofthewristdvd.com/

:^

En als je even zoekt is er ook een handboek van deze man te vinden op het internet wel allemaal in het engels maar dat lijkt mij niet z'n groot probleem.

succes... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan