kneedown

gewoon op parkeerplaats heel laag in 2, ongeveer 20km/h.
en elke rotonde een rondje extra pakken :]
(zijn alleen wel na een paar weken je sliders "weg", vandaar nu mijn eigen gemaakte Kicxstart (leren)sliders met M10 bouten, gaan lang mee en vonken leuk :9 )
 
hier met ongeveer 40km/h

full
 
Het lukt mij niet :( Mijn pak is te strak en kan daarom mijn benen niet wijd genoeg uit elkaar trekken.. heb al geprobeerd om tijdens een bocht mijn knie nog verder te duwen met de hand, maar dat werd er niet staiebler op |(
 
met je hand duwen ..hee dat heb ik nog niet geprobeerd ..wel al gekeken hoe ver ik nog moest met het bekende resultaat
 
Ik zie je ondertitel... Nooit meer kneedown als in de zin van... Niet moor proberen? Of echt geen motor meer rijden?
 
Prachtige foto, heb 'm nu als bureau blad achtergrond als je het niet erg vindt Paul 8-) .
Vandaag (16-08-2003) de eerste 190+ knee-down gemaakt. Normaal vanaf zo'n 50 km/ph tot dus 180+....... Was wel even wennen :+
 
Hoe bedoel je dat?
Als je je achterband er(bijna)af kan rijden dan betekent het dat je al erg plat gaat en is het alleen nog maar een kwestie van een pietsie hangen en je knie uitsteken meer niet. Als je hele brede schaamranden aan de zijkanten van je banden hebt dan vrees ik dat je echt als een Orang Oetan ernaast moet gaan hangen en dan wordt het juist weer erg gevaarlijk.
 
Prachtige foto, heb 'm nu als bureau blad achtergrond als je het niet erg vindt Paul 8-) .
Vandaag (16-08-2003) de eerste 190+ knee-down gemaakt. Normaal vanaf zo'n 50 km/ph tot dus 180+....... Was wel even wennen :+


idd een stoere foto...ziet er zó gemakkelijk uit..op de A22 naar de A9 (r. alkmaar) heb je een linker bocht waar ik laatst met 240 doorheen ging..nu zeker alleen nog mijn knie uitsteken?? nah laat maar, die vangrail is véél te dichtbij
 
Terug
Bovenaan Onderaan