kneedown

Hier kan ik met mij pet dus niet bij. Een mooie bocht? Nou ik vind het een levensgevaarlijke bagger bocht.

A. Er zit verdomme een vangrail naast. Voor mij valt zo'n bocht al af dan. Ik vind eht gevaarlijk ook emt de mensen die daar zo staan. Niet zo verstandig.
&
1. Volgens mij is het niet zo'n snelle bocht (maar das verder nie goed te zien en eigenlijk ook niet belangrijk)


En ja hoor, daar is hij weer. De meest negatief ingestelde MF'er: Mr. Lukic.
Waar blijft toch dat "Lukic filter"
Gelukkig kom je hem alleen op het MF tegen. Stel je voor zeg dat je elke dag met zo iemand te maken krijgt. Jakkes zeg.....





 
Laatst bewerkt:
Hey Lukic wijsneus, je weet niet waarover je praat, en ik wordt echt een beetje moe van dat slappe geouwehoer van jou. Ga lekker ergens anders de moraalridder/wijsneus uithangen. :(
 
Op donderdag 07 november 2002 23:37 schreef GuZ het volgende:boot?
is dit humor?

zeg druiloor, leer eerst eens motorrijden, rij een tonnetje of wat en kom dan met je belerende praatjes.
shit ik zit op 65.000km nu in 1,6 jaar....dus ik mot nog ff me mondjuh houhuh ;)
 
Laatst bewerkt:
Oh god gaan we dat weer krijgen. Eigenlijk moet ik er geen woorden aan vuil maken. Maar wil jij dan alsjeblieft onmiddelijk je mond houden over stuurlui! Je hebt nog nooit een boot gevaren en dan kun je daar dus niet over praten en oordelen!
Gelukkig mag ik dat wel en ik zeg; wees niet zo wijs!

(ben op dit moment erg goeie stuurman, aangezien ik nu nog even aan wal ben :+ )
 
full


Toch niet normaal man zo hard door de bocht! Straks raak je nog bochtslak! Of je rijdt jezelf beroerd en kotst jezelf je helm vol! :x hahahaha wat een opruiers zitten er toch altijd op zo'n forum...

Hebben jullie ook altijd zo'n kriebelend gevoel in je knieen na het rijden? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan