Kneepjes van het vak op internet?

BuGs_BuNnY

Die hard MF'er
9 feb 2002
893
0
Drenthe
Weten jullie een site waar je vanalles kan vinden over motorrijden zelf?
Dus de ideale bocht? een wheelie? hoe beheers je de motor?
Soms vraag ik me wel eens af of ik de dingen doe op de motor ook zo behoor te doen.
 
Ja natuurlijk, hiero, bij M-F.nl! :}
Maar je zult wel ff moeten zoeken!! :P
Hééél veel onderwerpen zijn reeds de revue gepasseerd ! :}
 
Bij "the saint" staat het eea. op zijn site over het maken van een wheely. Als je der vragen over heb zijn er een aantal experts hier :) onder andere
Maximum en NapO.

Verder moet je toch wel alles hier z'n beetje in de historische topics vinden :)
 
De kneepjes van het vak vindt je niet op het internet, je vindt ze langs de baan als je aan het rijden bent.
 
Weten jullie een site waar je vanalles kan vinden over motorrijden zelf?
Dus de ideale bocht? een wheelie? hoe beheers je de motor?
Soms vraag ik me wel eens af of ik de dingen doe op de motor ook zo behoor te doen.
zoek es met google in de newsgroup nl.motorfiets naar "keith code".... dan vindt je wel het e.e.a. aan nuttige info...

een vro oid werkt (bij mij) beter
 
Ik weet dat je het op de weg moet leren.
Ben er hard mee bezig :)

Maar een site waar ik lekker met een shaggie en een potje bier kan lezen.

Deze forum ook natuurlijk maar was benieuwd of er een site was die zich er op richtte.
Niets meer niets minder.
 
De kneepjes van het vak vindt je niet op het internet, je vindt ze langs de baan als je aan het rijden bent.

je kunt ze beter op de baan zoeken.
langs de baan staat alleen maar bomen en vangrail :)
oja en natuurlijk gatso's

maar idd veel rijden helpt, maar soms willen een paar hints je op weg helpen en voorkomen dat je langs de baan moet zoeken
 
Laatst bewerkt:
Maar daar kan je soms meer aan hebben, want die zitten op een ongeveer zelfde nivo. Terwijl het voor de 'experts' al zo gewoontjes kan zijn dat het dan moeilijk uit te leggen is voor leken.
Goldfinger is Hopkinsfan......ikkie ook geworden..2003champ... op de M1...wat dacht je daarvan. :} :} :} deze jongen word een heeeeeeeellllleeeeeeeee grote..hij heeft iets wat alleen de echte hadden zoals Spencer....Rainey..lawson..en dat soort jochies.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan