[
[/quote]
In principe ga je sneller ja, want je gaat iets platter door de bocht dan wanner je ze niet raakt...en hoe platter, hoe harder! Simpel he??
[/quote]
Daar ben ik het dus niet mee eens. Op een gegeven moment kan je niet platter omdat je je uitlaat aan de grond rijdt. Dan is het moment daar om dus naast je fiets te gaan hangen. Hierdoor blijft de fiets rechterop staan in de bocht en kan er harder doorheen.
Maar zolang je niet alles aan de grond rijdt kan je voor het contact met de motor beter je knieen aan de tank houden.
ps. wist je dan de instructeurs van de NVVM met 50 km per uur op een cb500 zonder ongelukken hun knie aan de grond rijden?
[/quote]
In principe ga je sneller ja, want je gaat iets platter door de bocht dan wanner je ze niet raakt...en hoe platter, hoe harder! Simpel he??
[/quote]
Daar ben ik het dus niet mee eens. Op een gegeven moment kan je niet platter omdat je je uitlaat aan de grond rijdt. Dan is het moment daar om dus naast je fiets te gaan hangen. Hierdoor blijft de fiets rechterop staan in de bocht en kan er harder doorheen.
Maar zolang je niet alles aan de grond rijdt kan je voor het contact met de motor beter je knieen aan de tank houden.
ps. wist je dan de instructeurs van de NVVM met 50 km per uur op een cb500 zonder ongelukken hun knie aan de grond rijden?