kneesliders, beter geen dan maagdelijk?

BertV, klopt...voor je gevoel met je je been echt ONWIJS ver uitsteken, en dat doe je dan ook in het begin.

Zo ben ik ook begonnen, gewoon onnozel ver je kont over de rand, en onnozel ver je knie uitsteken!

Als je eenmaal je knie raakt, heb je een mooi referentiepunt om verder te gaan.

Nu hoef ik lang niet zoveer mijn been uit te steken...

PS. Dat filmpje van mij is ook met sparkling kneepads! :) :)

Ik heb het hoogste bod op die video-bewerkings kaart! Hopen dat ik die snel binnen heb, dan kan ik lekker een mpg-tje maken! :) :) :)
 
ben benieuwd naar die video, voor m'n gevoel kan ik niet VEEL platter (nog 1cm glimmend op de band) maar dat zal dus wel meevallen.
 
Hehe! Had ik ook...

Als je denkt dat je niet veel platter kan, dan kan je nog wel een stukje hoor! :)

PS. Net gebeld naar aanbieder Miro kaart, hij stuurt het waarschijnlijk vandaag nog op! Joepie, kan ik morgen-avond al aan de slag hoop ik! :)

Nadeel is wel dat ik (natuurlijk) niet thuis ben overdag, en mijn ouders zijn op vakantie.

Het is niet onder rembours (is een computerbedrijf, dus vertrouw ik wel), dus maar hopen dat de postbode het pakket in de brievenbus krijgt gestopt, hehe!

Zou zo'n doos in de brievenbus passen??

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-13 11:48 ]
 
In zo'n geval laat je het toch naar je werk sturen?
Heb ik ook wel eens gedaan, ze bezorgen tijdens werktijden!
 
Is misschien wel een idee ja...maar ik werk bij een grote gemeente, zou dat wel lukken?

Moet dan weer via interne post bij mij terecht komen...
 
Ja, in mijn geval moet ik zelfs vaak tekenen omdat ik vlak bij de deur zit (klein bedrijf dus)

...maar als je vantevoren aangeeft dat je wat verwacht?

maak je die filmpjes niet te zwaar voor mijn ISDN verbinding? 8 mb @ 6 kb sec... oid :)
 
Nee, ik probeer er DIVX van te maken!

Beste app om dat te doen is geloof ik Flask MPEG? Ben benieuwd hoe het allemaal werkt!

Wel leuk, want dan heb ik weer wat nieuws om me helemaal in te verdiepen! ;)
 
Ik speel altijd eerst met Premiere om het wat optevrolijken (muziekie eronder en wat overgangetjes) en dan maak ik er ook Divx(fast motion) van.

Anders gebruik ik meestal flaskmpeg of media encoder 7/8 .

_________________
Foto's 1e toertocht : http://www.pricewatch.be/images/toer02-06-2001/ (hier), 2e Toertocht mislukt :( en de 3e volgt gauw :)
Er zijn geen betere merken, alleen maar betere rijders

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-13 12:11 ]
 
Voorlopig heb ik alleen op het circuit een kniedown gemaakt. Ik wil ook voor op de weg een knie down gaan oefenen maar de achterband die ik nu heb geeft NUL vertrouwen. Het is een continental. Ik verlang weer naar Dunlop of de Pirelli....... '( Een Conti neem ik nooi meer, als ik lekker druk doe en de RF van links naar rechts gooi voel ik de band glijden :( Dat is niet goed voor je zenuwen......
 
ik heb nu Dunlop Sportmax touring voor en achter...

volgens mij knalharde toerbanden ondank dat duitse gezwam over deze band?

Sportliche Tourenfahrer sind, was Motorradreifen anbelangt, ein besonders kritisches Publikum: Sie wollen einen Reifen, den High-Speed nicht aus der Ruhe bringt, der in Schräglage nicht urplötzlich wegschmiert, im Nassen nicht ausrutscht und auch nicht zu schnell sein Profil verliert.


[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-13 12:54 ]
 
Dat zal de sportievere variant wel zijn?

De code van de DUNLOP SPORTMAX TOURING is D205



[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-13 13:22 ]
 
BertV, klopt...voor je gevoel met je je been echt ONWIJS ver uitsteken, en dat doe je dan ook in het begin.

Zo ben ik ook begonnen, gewoon onnozel ver je kont over de rand, en onnozel ver je knie uitsteken!

Als je eenmaal je knie raakt, heb je een mooi referentiepunt om verder te gaan.

Nu hoef ik lang niet zoveer mijn been uit te steken...

PS. Dat filmpje van mij is ook met sparkling kneepads! :) :)

Ik heb het hoogste bod op die video-bewerkings kaart! Hopen dat ik die snel binnen heb, dan kan ik lekker een mpg-tje maken! :) :) :)

die sparklin knee pads wil dat een beetje ik heb van die evo pro slider er aan geplakt die moesten ook hard vonken volgens de verkoopster nou niet dus
heb er nu van elende maar een hand vol stelbouten in gedraaid dat vonkt wel maar nog niet echt heel goed
ik wacht op filmje voor resultaat :) :)
 
collega van mij had ook van die vonk kneepads ,nadeel duur en snel op }) Ik nu geperst leer zou slijtvaster zijn volgens verkoper :z niet dus, maar staat wel kewl 8-) mooie brand plekken. :9~
 
collega van mij had ook van die vonk kneepads ,nadeel duur en snel op }) Ik nu geperst leer zou slijtvaster zijn volgens verkoper :z niet dus, maar staat wel kewl 8-) mooie brand plekken. :9~
ruikt ook lekker he?

maar zoals ik eerder tipte... grote (lassapparaat) vuursteentjes kopen, en in je leren slider lijmen...
je hoeft ook niet te leunen op je slider he?
 
Sparkling kneepads werken, zie foto

yam-r1-99-bikepics-03611.jpg


yam-r1-99-bikepics-03612.jpg



Dit ben niet ikke, maar een vriend
 
Wow! Zo erg 'sparklen' die van mij nou ook weer niet volgens mij! :) :)

Ze gaan inderdaad wel ERG snel op die dingen! :(

Ik zal het eens proberen om mijn originele kneepads te bewerken met lijm en vuursteentjes!

Maar vuursteentjes van een lasapparaat? :? :?
 
Wow! Zo erg 'sparklen' die van mij nou ook weer niet volgens mij! :) :)

Ze gaan inderdaad wel ERG snel op die dingen! :(

Ik zal het eens proberen om mijn originele kneepads te bewerken met lijm en vuursteentjes!

Maar vuursteentjes van een lasapparaat? :? :?
niet van een electrische off korst.
vuursteentjes voor in die knijpdingen waarmee het gas wordt ontstoken...
Gaatje boren, druppeltje lijm er in en steentje erbij.
Stuk of 6 in een pad moet het wel doen.

Vonkt mischien niet zo heftig als die foto hierboven, maar ik vindt dat ook bijna overkill. Wel geinig...

_________________
GuZ
Fight the Fat!

[ Dit Bericht is bewerkt door: GuZ op 2001-06-14 09:10 ]
 
Gizzmo13, ziet er echt stoer uit!

Net alsof die fiets totaal afgeknepen word door een berijder die meer kan dan mogelijk is... :)
 

Gizzmo, waar ligt die bocht ?
Zo te zien bij jouw in de buurt , want ik meen de Botlek te zien op de achtergrond .
Ik kom nml uit Vlaardingen en heb jaren in Maassluis gewoont, misschien dat ik over een paar weken daar langs kom, neem ik die bocht ook 's (met minder vonken dan). }) })
 
niet van een electrische off korst.
vuursteentjes voor in die knijpdingen waarmee het gas wordt ontstoken...
Gaatje boren, druppeltje lijm er in en steentje erbij.
Stuk of 6 in een pad moet het wel doen.

Vonkt mischien niet zo heftig als die foto hierboven, maar ik vindt dat ook bijna overkill. Wel geinig...

Ah, moest ff denken, maar nu weet ik wat je bedoeld! Lijkt op een soort dopje waar een staafje inzit, die je moet wrijven...

Gaaf hoor!

Je kan natuurlijk ook een berg wegwerpaanstekers sparen en daarvan alle steentjes beetje vermalen en in je kneepad lijmen...
 
Gizzmo, waar ligt die bocht ?
Zo te zien bij jouw in de buurt , want ik meen de Botlek te zien op de achtergrond .
Ik kom nml uit Vlaardingen en heb jaren in Maassluis gewoont, misschien dat ik over een paar weken daar langs kom, neem ik die bocht ook 's (met minder vonken dan). }) })

Het is aan het einde van de A4 bij Delft, ze moeten daar de snelweg nog doortrekken naar de Benelux tunnel.

Prachtige bocht en er is altijd wel iemand( een stuk of 10), elke avond en in het weekend de hele dag.

LET OP, we wisselen steeds tussen einde A4 en afslag Plaspoelpolder, 2 km verder, vlakbij kruising A4/A13.
Plaspoelpolder is industrieterrein, Bij hoog kantoorpand van Haagsche Courant.

Hele mooie bochten, rij wel eerste rondje rustig, eerst even kijken of er geen polite staat.

MZZL SEE YOU
 
Pas ook al over die weg gehoort bij de bandenboer, moe'k ook nog is kijken :P krijg het nog druk met al die bochten/wegen die hier beschreven worden 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan