kneesliders, beter geen dan maagdelijk?

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Hoe zit dat.. hoort zo'n ding nou bij dat pak?
Ik vind persoonlijk van niet.. is echt iets functioneels.. alleen heb'k nu zo 2 lelijke zwarte plekken velcro op me pak.
Wat zeggen jullie? Maagdelijk aan, of er gewoon af?
 
Net zoals ik ze nu heb.... Maagdelijk aan. :P Die klitteband ( nederlands woord voor "velcro" :? ) zit er niet voor niks. Gewoon erop die Knee-slides ennuh ontmaagd worden ze vanzelf... })
 
Net zoals ik ze nu heb.... Maagdelijk aan. :P Die klitteband ( nederlands woord voor "velcro" :? ) zit er niet voor niks. Gewoon erop die Knee-slides ennuh ontmaagd worden ze vanzelf... })

jah, over 3 jaar ofzo misschien een keer.. noujah, 'k plak ze'r dadelijk effe aan

en velcro is een fabrikant van die klitteband van je.. maar DE bekendste fabrikant dus velcro is algemeen bekend in België
 

Ik heb ze ook altijd aan mijn broek hangen. Ook toen ze niet geschaafd waren hingen ze eraan. Ze hoeven niet geschaafd te zijn, zo'n stuk klitjes (?) band is eigenlijk ook geen gezicht. En nu kan je altijd zeggen dat je toevallig net nieuwe hebt gekocht! :icon_lol:
 

Wat als het nu perongeluk gebeurd???? Dan heb je een gat in je broek! Wees toch voor bereid! :+
 
Je moet metalen kneesliders kopen, te koop op veel bikerfesten..

Doen het leuk in het donker..!! :+
Metalen????

doe het dan meteen goed....neem gewoon normale....koop een paar Titanium schroeven...ff voorboren en draai ze erin...

DAT IS PAS leuk in`t donker :)
 
EH.... het is eh... geen pudding. Ik zou ook voor metaal kiezen.
Maar wat weet ik eigenlijk van metaal?

 
HEHE! EINDELIJK EEN TOPIC DIE ME HELEMAAL AANSPREEKT! :) :)

Poohbeer, de titel vind ik erg goed!! Maagdelijk, dan helemaal niet!

Ik lach me dood als ik van die patsers zie lopen in de Safe, die vertellen dat zel al 25 jaar motor rijden, en nu alweer 3 jaar op een R1 rijden....en dan hebben ze maagdelijke kneepads!!!! Mijn gevoel: DAN GA JE AF HEE!!

Iemand had het over gaten in de broek...............dit was mijn oude broek! }) }) }) })

7.jpg


:)

Geen foto's van huidige broek....
 
HEHE! EINDELIJK EEN TOPIC DIE ME HELEMAAL AANSPREEKT! :) :)

Poohbeer, de titel vind ik erg goed!! Maagdelijk, dan helemaal niet!

Ik lach me dood als ik van die patsers zie lopen in de Safe, die vertellen dat zel al 25 jaar motor rijden, en nu alweer 3 jaar op een R1 rijden....en dan hebben ze maagdelijke kneepads!!!! Mijn gevoel: DAN GA JE AF HEE!!

Ik ben ook zo'n kneusje... ik rij alleen pas 11 jaar.... Krij pas 1500 km op mijn R1.... Kheb ook maagdelijke Kneepads...... ;(
 
hoi
ik rij nu pas 2 maand en die van mij zijn al geen maagd meer
zo moeilijk kan het dan toch niet weezen :)
gewoon mooie bocht zoeken naast de brommer gaan hangen en gas er op

meer intresse in een goede wheeli
 
hoi
ik rij nu pas 2 maand en die van mij zijn al geen maagd meer
zo moeilijk kan het dan toch niet weezen :)
gewoon mooie bocht zoeken naast de brommer gaan hangen en gas er op

meer intresse in een goede wheeli

sorry, maar als je zonder ervaring met een cbr-600 met een setje banden dat je volgens mij ('k ben zelf ook beginnende) nog niet kan aanvoelen kneedowns gaat maken, ben je dus niet goed bezig.
Althans, da's mijn mening.
 
Ik lach me dood als ik van die patsers zie lopen in de Safe, die vertellen dat zel al 25 jaar motor rijden, en nu alweer 3 jaar op een R1 rijden....en dan hebben ze maagdelijke kneepads!!!! Mijn gevoel: DAN GA JE AF HEE!!

duud: ga je effectief SNELLER door je knie op de grond te drukken eigenlijk?

btw, kan best zijn dat het wheelie en stoppies mensen zijn he. :)
 

Volgens Hans Kuiper van de NVVM ga je NIET sneller met de knie aan de grond! Tenzij je fiest in volledige RACE trim staat. Zoals die van Valentino Rossie. Dat het mooi is is een ander verhaal maar sneller NEE!

 
ik rij een GSXF.. met een gore-tex pak. en ik heb beide knieeen aan de grond gehad.. zonder kneesliders dus.. nu pas ben ik op zoek naar een leren broek waar kneesliders op kunnen.. mijn mening:
dan meer geen sliders als ze niet geschaafd zijn.
en als je nieuwe koopt hoor je ze in de eerste bocht al geschaafd te hebben ;)
 
Je moet metalen kneesliders kopen, te koop op veel bikerfesten..

Doen het leuk in het donker..!! :+

ik heb een paar evo pro silders aan mijn broekje geplakt zouden ook leuk vonken volgens de verkoopster maar nu zijn de metallen pennen die in de slider zitten al hard aan het slijten maar nog geen vokje
afgekomen '(
dan maar schroeven er in maar glijd dat nog wel vatsoenlijk dan lijk me niet echt fijn met die uitsteksels aan je sliders maar dat is er naar 2 bochten ook wel weer af })
proberen maar als we een mooi spoor hebben zal ik de photo er wel op zetten

glijdze
 
hoi
ik rij nu pas 2 maand en die van mij zijn al geen maagd meer
zo moeilijk kan het dan toch niet weezen :)
gewoon mooie bocht zoeken naast de brommer gaan hangen en gas er op

meer intresse in een goede wheeli
Het is WEL moeilijk! Tenminste, kijk jij maar eens hoeveel motorrijders met kneepads die dingen graakt hebben...HEEL weinig!

Je moet gewoon de goede motor, banden en LEF hebben!
 
Op 2001-06-02 01:45, schreef duderuud:
Ik lach me dood als ik van die patsers zie lopen in de Safe, die vertellen dat zel al 25 jaar motor rijden, en nu alweer 3 jaar op een R1 rijden....en dan hebben ze maagdelijke kneepads!!!! Mijn gevoel: DAN GA JE AF HEE!!

duud: ga je effectief SNELLER door je knie op de grond te drukken eigenlijk?

In principe ga je sneller ja, want je gaat iets platter door de bocht dan wanner je ze niet raakt...en hoe platter, hoe harder! Simpel he?? :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan