Kneesliders op leren pak laten zetten

Die had ik alwel gevonden. Bij motozoom ( :X ) in de webshop.
webshop>>kleding>>leder>>protectors & kneepads en dan heten ze : tegenklits voor kneepads.

Greets,

Demon :]

Thanks ;)


Ik heb het pas laten doen bij Martijns in Rotterdam.. 10 euro per knie *O* en tis heel erg netjes gedaan!!!


hmm das nice maar net iets te ver uit m'n buurt. Hopenlijk doet Verheul motor kleding in Vroomshoop dat ook wel :?
 
Laatst bewerkt:
Hehehehe :W

He people ik zou heel graag zien dat mijn topic over de drie pagina's gaat (zou een first timer voor me zijn). :o

Zou het gevuld kunnen worden met crap? *D

Een zwaai topic ofzow :+

Thanx, we zullen zien

Demon :}
 
Hehehehe :W

He people ik zou heel graag zien dat mijn topic over de drie pagina's gaat (zou een first timer voor me zijn). :o

Zou het gevuld kunnen worden met crap? *D

Een zwaai topic ofzow :+

Thanx, we zullen zien

Demon :}

Topics 'flooden'
Topics op Motor-Forum worden na 2500 posts gesloten om de database een beetje te ontlasten. Als een topic de 2500 posts passeert kan je via een topicreport een moderator inschakelen om het topic te laten sluiten zodat men verder kan posten in het volgende deel. Het is niet de bedoeling om een topic vol te plempen met onzin om aan de 2500 posts te komen. Mensen die zich schuldig maken aan 'flooding' kunnen een tempban verwachten.
B|

Enne, bij mij zit je pas op pagina 1... Hangt van je instellingen af.
 
Is dit niet wat?? Lijkt mij ideaal, makkelijk aan te brengen en te verwijderen. dat groen past ook wel bij een Kawa ;)

full
 
moet je niet eerst proberen je overall te schuren waar straks je sliders gaan komen?
anders loop je straks zo voor l*l met je spliksplinternieuwe of zelfgeslepen sliders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan