Kneeslides

Wat zou magnesium voor een effect geven? })

Hehe, probleem van magnesium is dat het blijft fikken.... kan je 1 bochtje nemen... maar spectakel verzekerd :)

dat kopen van een stuk titanium is misschien nieteens een slecht idee.. Ik vote voor een inkoop actie netzoals bij tweakers.net 8-)
Maar waar kan je zo een stuk titanium kopen?
 
Hehe, probleem van magnesium is dat het blijft fikken.... kan je 1 bochtje nemen... maar spectakel verzekerd :)

dat kopen van een stuk titanium is misschien nieteens een slecht idee.. Ik vote voor een inkoop actie netzoals bij tweakers.net 8-)
Maar waar kan je zo een stuk titanium kopen?

Permascand in Zweden, maar die zijn teringduur. Misschien effe in het bedrijven ABC kijken voor leveranciers wat dichterbij.
 
Neem een fotocamera mee wil je.

Of maar er meteen een vergelijkende test van, wat sliders uitwisselen om te proberen :P
 
Ben benieuwd hoe mijn titanium sliders het gaan doen zaterdag/zondag.. doe wel een 8-) op :P

Op sommige circuits zijn ze zelfs verboden! ik heb het in europa nog nergens gezien het verbod.. Maar in amerika is het niet meer als normaal dat je geen titanium erin hebt.. reden: Men denkt dat de motor rijder onderuit gaat en krijgt een schik reactie...

[me]Joo$T denkt aan de motor rijder die afgelopen zondag de bocht uitvloog vlak naast hem op de ring....
[/me]

:z
 
Op sommige circuits zijn ze zelfs verboden! ik heb het in europa nog nergens gezien het verbod.. Maar in amerika is het niet meer als normaal dat je geen titanium erin hebt.. reden: Men denkt dat de motor rijder onderuit gaat en krijgt een schik reactie...

[me]Joo$T denkt aan de motor rijder die afgelopen zondag de bocht uitvloog vlak naast hem op de ring....
[/me]

:z

ow ja die flippo *D AHHH zn motor brandt!! |( ik ga maar even rechtdoor om hem te ontwijken :z
 
Op sommige circuits zijn ze zelfs verboden! ik heb het in europa nog nergens gezien het verbod.. Maar in amerika is het niet meer als normaal dat je geen titanium erin hebt.. reden: Men denkt dat de motor rijder onderuit gaat en krijgt een schik reactie...

[me]Joo$T denkt aan de motor rijder die afgelopen zondag de bocht uitvloog vlak naast hem op de ring....
[/me]

:z


zal wel erg vonken dan :)
Klinkt goed })
 
zal wel erg vonken dan :)
Klinkt goed })

De eene x wel de andere x niet als je hier op de foto kijkt valt het tegen.. maar als je het op video ziet is het een stukkie beter..
full
 
ik heb pas een nieuw setje MQP sliders gehad, maar ik heb mijn oude versleten sliders al 3x kunnen ruilen voor nieuwe, van mensen die dat wel "stoer" vinden. Maar MQP sliders zijn ook niet zo duur, en wel lekker hard en dik, dus gaan lang mee. En natuurlijk veelvuldig omdraaien en wisselen... 8-)

Grtzz HagaSan.
 
ik heb pas een nieuw setje MQP sliders gehad, maar ik heb mijn oude versleten sliders al 3x kunnen ruilen voor nieuwe, van mensen die dat wel "stoer" vinden. Maar MQP sliders zijn ook niet zo duur, en wel lekker hard en dik, dus gaan lang mee. En natuurlijk veelvuldig omdraaien en wisselen... 8-)

Grtzz HagaSan.

Ik heb een paar liggen dat halverwege is,
mensen die willen ruilen tegen een nieuwe set: stuur mij iets via icq!

discretie verzekerd :P
 
Ik heb een paar liggen dat halverwege is,
mensen die willen ruilen tegen een nieuwe set: stuur mij iets via icq!

discretie verzekerd :P


Die magnesium slides zijn uitermate flex 8-)

Maar ja, dan gaat de hele kwestie over een hoge prijs voor kneeslides wel de prullenbak in.

Ach..


who cares :j
 
Ik heb zojuis € 61,= geruild tegen een doosje met Spaking EVO's. Was een voorstel van de postbode.

Misschien vandaag nog ff testen en anders toch zeker wel morgen.
 
ik ga nu deze kopen
oval_titanium_large


Ik heb nu van die gewone sparky's ( na 500km op :S )

Deze zullen ook wel niet lang meegaan mja ;) wel puur titanium !
En waar gaan we deze bestellen voor hoeveel???

passen volgens mij zelfs goed bij m'n pak


Laat maar ik moet beter lezen |(
 
Laatst bewerkt:
Nou van mij effe een fotootje in de schemer..
Sliders met sparkles blijft leuk 55 euro maar dan heb je ook wel wat. })

full


Bedankt draadman voor het maken van piccie :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan