Kneeslides

Maak anders kneesliders van (hard)hout. Ja, ziet er idd niet zo gelikt uit.... lekker belangrijk... (als je een grootverbruiker bent. -Ik niet overigens, een vriend van me-)
 
Maar het werkt wel!! Die gozer 'zit' zo'n beetje op z'n knie als hij het klaverblad overgaat. Ziet er wel superstabiel uit... Nog ff oefenen.
 
Ik ben twee jaar geleden bij Safe Rotterdam binnen gestapt en gezegd:"Ik wil kneesliders die lang mee gaan, heeft u die?"
En toen kreeg ik voor NLG 120,- een paar carbon kneesliders mee. Ze zijn van Pro Race. In werkelijkheid is alleen het omhulsel van carbon. Het 'binnenwerk' in één of andere honingraad structuur. Maar ik heb ze nu nog steeds en ze zijn amper 50% versleten. Terwijl ik er toch 4 keer mee naar zolder ben geweest, 1 crash mee heb gehad (en er dus bovenop geland ben) en veel rondjes ppp. Ik zeg. Pro Race Carbon sliders are the best choise....alleen jammer dat ze niet vonken.
 
Bij Termaat in Nijmegen verkopen ze Sparky's :} en dat vonkt lekker :P

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/4785/f940605b79f3bd412d672b5d7087af40 (crt02.jpg)​
 
full


Bij Termaat in Nijmegen zijn ze 51 euro.
 
Ik ga morgen ff 'sparky' kneesliders bij Termaat halen.
Morgen is het toch koopavond in Nijmegen.

Ben benieuwd hoe lang ze mee gaan.
 
Ik haalde ze bij motorport R'dam voor iets van F90,= destijds!(nu 40a45 in euro's natuurlijk)
Superdingen die Wiz Sparky's,ik heb er de beroemde spark shots mee gemaakt!
spark3.jpg

 
Laatst bewerkt:
Als ik ga klaverblad"racen" dan plak ik er een home-made hardhouten kneeslider op.
Heb ik standaard achterin het kontje van m'n SRAD liggen.
Het ziet er idd. niet uit maar werkt wel. :)
Gewoon een blokje hardhout op een versleten kneepad schroeven en gaan.
Als ik dat niet doe verslijt bij iedere keer klaverbladrijden een een setje a €25,- :(
 
:^
doe-het-zelvers.... Do it better! :P

Dat was (nadruk op WAS) ook mijn motto, ik gebruikte een skate-knielap! :)

Tot je:
1)door het plastiek heen zit
2)oplossing: met revetten en nieuwe plastieken schaal erop en nog enkele revetten erdoorheen om langer mee te gaan
3)de revetten schuren zodanig dat het hele boeltje lostrekt en daardoor gaten in mijn textielbroek! :(
4)met die broek naar de winkel om velcro te laten stikken, ik was de eerste die het liet opnaaien op een textielbroek *D
5)dan de goedkoopste kneesliders gekocht op de beurs in utrecht

Soms moet je dus echt je gezond verstand gebruiken en geld neerleggen ipv zelf te bricoleren. Zo'n vijzen gaan indraaien kan nare gevolgen hebben, misschien niet voor jezelf maar voor anderen.
Als je ze verliest in een bocht en een vriend rijdt eroverheen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan