Kneus wil motor niet leveren volgens afspraak!!

TommyG

MF veteraan
15 feb 2003
2.434
0
Heb ik een mooie fiets gevonden op het net, heb ik telefonisch onderhandelt en zijn we tot overeenstemming gekomen. Kan die gozer afgelopen weekend niet dus ik spreek af dat ik hem maandag bel om af te spreken. Bel ik hem net op zegttie doodleuk: ja dat is een probleem, mijn neefje wil hem kopen en dat is familie dus die gaan voor |(
Ik een notaris gebeld in zijn dorp om te vragen of de wetten daar hetzelfde zijn als hier als het gaat om mondelinge afspraken en ja hoor die zijn hetzelfde ook bindend dus.
Zegttie kneus ja dat moet dan maar!!!!
 
Hmm maar nu even duidelijk: ga je die motor nu kopen of ... ? Zo ja dan gefeliciteerd ;) Pas alleen wel op dat die gast om je te naaien niet nog effe wat schroeven aan z'n motor los schroeft ofzo .... :+
 
ja leuk, wie gaat dat trouwens bewijzen dat i gezegd heeft dat jij de motor mag kopen.
Leuk die mondelinge afspraken, maar je hebt er geen moer aan.
Succes met de afhandeling iig
 
ja leuk, wie gaat dat trouwens bewijzen dat i gezegd heeft dat jij de motor mag kopen.
Leuk die mondelinge afspraken, maar je hebt er geen moer aan.
Succes met de afhandeling iig

precies wat je zegt dat wordt natuurlijk niks!!! Die gaat natuurlijk keihard ontkennen en je hebt kosten voor jan lul gemaakt. Pleurishond!!!
 
precies wat je zegt dat wordt natuurlijk niks!!! Die gaat natuurlijk keihard ontkennen en je hebt kosten voor jan lul gemaakt. Pleurishond!!!
welke kosten heb ja al gemaakt dan? rijskosten neem ik aan.
Probeer iig wel vriendelijk te blijven tegen die jongen, misschien valt het allemaal nog al mee
 
Zijn inderdaad geen afspraken .....verkocht is verkocht ..........familie of geen familie.
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad maar heb hem niet aan een goede kennis verkocht die naderhand toch interesse bleek te hebben maar aan diegene die er het eerst bij was.
Helaas voor die kennis.
 
weet niet of ik deze fiets nog zou willen hebben, wie weet wat hij er dit moment mee uitvreet...
 
je moet niet zo kleinzerig doen. Als ik m'n motor verkocht en m'n neefje wilde hem graag overkopen dan ga ik hem echt niet verkopen aan een vreemde hoor, ookal had ik het beloofd.

Familie komt eerst, wat intereseert mij een vreemde.
 
je moet niet zo kleinzerig doen. Als ik m'n motor verkocht en m'n neefje wilde hem graag overkopen dan ga ik hem echt niet verkopen aan een vreemde hoor, ookal had ik het beloofd.

Familie komt eerst, wat intereseert mij een vreemde.
:^ ... gewoon aan neefie verkopen , jammer voor die andere . Maar helaas .
En het valt niet te bewijzen dat je wat afgesproken heb met hem ...
dus je heb geen poot om op te staan
 
je moet niet zo kleinzerig doen. Als ik m'n motor verkocht en m'n neefje wilde hem graag overkopen dan ga ik hem echt niet verkopen aan een vreemde hoor, ookal had ik het beloofd.

Familie komt eerst, wat intereseert mij een vreemde.
Dat vind ik dus echt een ongelovelijk slappe instelling. Een man een man, een woord een woord. Als je een afspraak hebt gemaakt moet je je er aan houden.

Ik sta iig vierkant achter de topic starter :)
 
Dat vind ik dus echt een ongelovelijk slappe instelling. Een man een man, een woord een woord. Als je een afspraak hebt gemaakt moet je je er aan houden.

Ik sta iig vierkant achter de topic starter :)
weet jij veel hoe vaak die gast die de motor te koop heb/had staan .
te horen heeft gekregen van ik kom morgen langs ... om daar na niks meer te horen van de kopende partij .....
 
weet jij veel hoe vaak die gast die de motor te koop heb/had staan .
te horen heeft gekregen van ik kom morgen langs ... om daar na niks meer te horen van de kopende partij .....

dus als een ander asociaal loopt te doen heeft hij het recht om dan ook maar mensen te naaien?
 
Een man een man een woord een woord. Vind ik ook.

Ik zou alleen zoals eerder gezegd die motor niet meer willen hebben.
God weet wat er ondertussen allemaal mee gebeurd is.
Zou lekker een motor gaan zoeken waarvan de verkoper hem met zin aan jou verkoopt en niet met tegenzin
 
maargoed, ik vind dat de ts zich een beetje druk maakt, ook al is ie natuurlijk genaaid. maar gelukkig zijn er meerdere motoren tekoop in nl ;)
 
je moet niet zo kleinzerig doen. Als ik m'n motor verkocht en m'n neefje wilde hem graag overkopen dan ga ik hem echt niet verkopen aan een vreemde hoor, ookal had ik het beloofd.

Familie komt eerst, wat intereseert mij een vreemde.

Ben jij dat neeffie van die homo ofzo? Je snapt niet zoveel van eerlijk zaken doen he geloof ik dus of je bent dat neeffie of je hebt het iq van een poffertje.
 
Ben jij dat neeffie van die homo ofzo? Je snapt niet zoveel van eerlijk zaken doen he geloof ik dus of je bent dat neeffie of je hebt het iq van een poffertje.
welk merk en type motor is het
(daarbij vind ik het woord .. homo een beetje ongepast B| ...net of homo's iedereen zouden naaien )
 
Terug
Bovenaan Onderaan