knie aan de grond met bt57 en pirelli dragon evo

kijk maar boven naar de R1Beest foto.. motor is nog geen 45* en kniedown..? Zo’n bocht neem ik best zonder kniedown.
alds je echt schuin gaa, gooi dan je knie op grond.
 
kijk maar boven naar de R1Beest foto.. motor is nog geen 45* en kniedown..? Zo’n bocht neem ik best zonder kniedown.
alds je echt schuin gaa, gooi dan je knie op grond.

Veel platter kunnen de straatmotoren niet:

kneedown.jpg


En zoals je ziet steppie aan de grond, uitlaat is ook niet ver meer. En natuurlijk hoef je dan niet te kneedownen. Maar het is wel leuk, en theoretisch komt dacht ik de massa beter uit, waardoor je de bocht weer harder de bocht om kunt. Maar bovenal, het is leuk...
 
Laatst bewerkt:
Je kunt met iedere band kneedown, toch :?

(al zul je dan wel regelmatig je fiets op moeten rapen)
 
Veel platter kunnen de straatmotoren niet:

kneedown.jpg


En zoals je ziet steppie aan de grond, uitlaat is ook niet ver meer. En natuurlijk hoef je dan niet te kneedownen. Maar het is wel leuk, en theoretisch komt dacht ik de massa beter uit, waardoor je de bocht weer harder de bocht om kunt. Maar bovenal, het is leuk...

idd mooie lean, maar is dit de juiste methode?
het lijkt alsof je te weinig afhangt en de motor teveel naar binnen duwt. Zou het niet kunnen dat je nog harder kan door de motor rechter te houden en zelf wat verder af te hangen?
 
idd mooie lean, maar is dit de juiste methode?
het lijkt alsof je te weinig afhangt en de motor teveel naar binnen duwt. Zou het niet kunnen dat je nog harder kan door de motor rechter te houden en zelf wat verder af te hangen?

Ik zou het niet weten, ben het gelukkig zelf niet... :) Persoonlijk vind ik dat hij veel risico neemt. Maar mooi is het wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan