knie, stepjes en uitlaat aan de grond

He !!

We gaan toch niet off-topic he` ? O-)

Ik vind het wel knap met 160 knee-down (en de rest van z,n motor), ik krijg het niet voor elkaar.
Hieronder een piccie van de mijne :o

Busa2_copy_copy.jpg
 
zo mijn eerste posting hier, laat ik mij eens mengen in deze leuke discussie

op zandvoort kom ik uit de Arieluyendijkbocht met 180 ofzo (pas als het rechtdoor gaat kijk ik op mijn teller), die bocht is echt wel een stuk minder krom dan een klaverblad, 160 tjonge, petje af.

Zou ook leuk zijn als wegmisbruikers of blik op de weg je een keer zouden proberen bij te houden, zag laast een leuke bocht met een porsche bij wegmisbruikers...op twee wielen loopt dat niet al te best af
 
vet cool heftig keigaaf tof man.



mijn steppie...

full



ga zo schuin weet je man, gozer luister nou...
zelfs de passagierssteppies schraap ik tot moes weetje.
 
nou kom maar op met de tijden

assen ?
zolder?
spa?
croix?

als jij met een ZX12R rijdt kom je me alleen maar voorbij op het rechte stuk vrees ik

stom stom stom

ik laat me verleiden tot dit soort dingen
als jij me waar dan ook voorbij kunt rijden op je voorwiel.....Goed voor jou
je bent gewoon goed man je zult ook wel een foto albulm vol hebben van al die geweldige akties.....

goedennacht :W :W :W :W :W
 
wauw, was ik ook maar zo goed als jullie, ik ga gewoon tegen iedereen vertellen dat ik jullie allemaal ken, dan lijkt het net alsof ik ook zo goed ben.
 
nou kom maar op met de tijden

assen ?
zolder?
spa?
croix?

als jij met een ZX12R rijdt kom je me alleen maar voorbij op het rechte stuk vrees ik

Assen 1.12
Zandvoort 1.03
Zolder 0.58
Spa 0.45
Croix 0.15

Croix kon nog sneller, maar het asfalt rolde op in de negatieve richting ten gevolge van het koppel wat de ZX-12 overbrengt. :Z
 
wauw, was ik ook maar zo goed als jullie, ik ga gewoon tegen iedereen vertellen dat ik jullie allemaal ken, dan lijkt het net alsof ik ook zo goed ben.


:+

Wat is dat nou voor zwemdiploma wat je op 1 van die foto's omhoog houdt dan Crashin Big? :?
 
Laatst bewerkt:
Briljant topic dit.

Ff serieus: Einddemper eraf. Dit zit in de weg, zorgt dat ie aan de grond komt en je motor wordt lichter (dus nog beter door de bochten)
En natuurlijk voorvork verlengen en achterwiel omhoog. Zo dat je met een opstapje je motor op moet. Nadeel is wel als je voor het stoplicht stil moet staan. Maar gezien het feit dat je 160 over een kb rijdt zal je ook nooit stil staan bij een stoplicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan