knietje aan de grond deel II

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Ik vanavond lekker :] Richting rabobank bocht in Alkmaar.

Is er in de speelweide (de bochten) een gozer met een R1 aan het spelen, die wel errug hard door de bocht ging :) , ik een tijdje kijken hoe hij dat doet en dacht wat hij kan kan ik ook.

Ik achter em aan en ff lekker gaan zitten, op het moment dat ik de bocht in ging dacht ai ai ai dit is te hard, ik moet nu plat :) , en 2 seconden later hoor ik het asfalt tegen me slider aan schrapen :) :} .

Ik dacht is dit alles nog een keer, en jawel heb nog een keer of 7 de bocht genomen en alle keren het asfalt geraakt. Wat geeft dit een kick zeg :) .

Rechts om lukt het nu, en ik ga het nu links om oefenen :) .

Heb effe piccie van slider bij gevoegd.

3453
 
Gefeliciflapstaart.. :)

Ik heb vandaag voor de eerste keer de voetsteun van mijn Bandit aan de grond gereden *D
Mijn knie waag ik er niet aan aangezien ik geen kneesliders heb ;)
 
"Ik dacht is dit alles nog een keer, en jawel heb nog een keer of 7 de bocht genomen en alle keren het asfalt geraakt. Wat geeft dit een kick zeg."

Wil ik ook!!! iig gefeli met je kneedowns! :) :}
 
Ik vanavond lekker :] Richting rabobank bocht in Alkmaar.

Is er in de speelweide (de bochten) een gozer met een R1 aan het spelen, die wel errug hard door de bocht ging :) , ik een tijdje kijken hoe hij dat doet en dacht wat hij kan kan ik ook.

Ik achter em aan en ff lekker gaan zitten, op het moment dat ik de bocht in ging dacht ai ai ai dit is te hard, ik moet nu plat :) , en 2 seconden later hoor ik het asfalt tegen me slider aan schrapen :) :} .

Ik dacht is dit alles nog een keer, en jawel heb nog een keer of 7 de bocht genomen en alle keren het asfalt geraakt. Wat geeft dit een kick zeg :) .

Rechts om lukt het nu, en ik ga het nu links om oefenen :) .

Heb effe piccie van slider bij gevoegd.

nou ik hoef jou niks meer te leren..hehehe.. :)
 
Dat is de bocht waar ik het ook geleerd heb, al een jaar of drie terug. En ik denk meer mensen.
Alleen als ik er nog eens rij met de auto of fiets ( ja zo'n ding met trappers ) , dan zie ik er nooit iemand..

Voortaan even aankondigen ;) Kom ik even kijken, met een camera....
 
Hey Fabian de Kneedown-koning, weet jij nog goede kneedown-bochten in de omgeving van Eindhoven ofzo? Ik moet de positieve lijn die ik nu in heb gezet doortrekken :)

Koning?? Wat is JohnV dan? :} wereldheerser :+ !

Maar ehm, in de buurt van Eindhoven niet echt eigenlijk......vind t sowieso tegenvallen...maar probeer es van Best-West richting St Oedenrode...lekkeruhr stuurweggetje :} kunnen er hier wel meer bevestigen denk ik
 
Ik dacht is dit alles nog een keer, en jawel heb nog een keer of 7 de bocht genomen en alle keren het asfalt geraakt. Wat geeft dit een kick zeg :) .

Rechts om lukt het nu, en ik ga het nu links om oefenen :) .
Het werkt heel verslavend :)

Piccie zier er inderdaad ranzig uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan