Knietje aan de grond op TL

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
TLknietjeaandegrond.jpg


GaaaaaaaF }) Gemaakt door een maatje van me.Nu nog even wachten op de foto's van dhr. Kieviet! Daar verwacht ik veel van. Hij had die zwarte TL een paar maal goed voor zijn lens gehad deelde hij mij mee.
:} :} :}
 
TLknietjeaandegrond.jpg


GaaaaaaaF }) Gemaakt door een maatje van me.Nu nog even wachten op de foto's van dhr. Kieviet! Daar verwacht ik veel van. Hij had die zwarte TL een paar maal goed voor zijn lens gehad deelde hij mij mee.
:} :} :}


Zeker een gave foto. (foto's van achter zijn meestal leuker trouwens 8-) )
 
Ja, een kruisje en ook het icoon van Saint is kruisje geworden.
Meer plaatje zie ik echt niet!!!

Edit: En het duurt een eeuwigheid voor de hele pagina, met die paar reply's, geladen is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, een kruisje en ook het icoon van Saint is kruisje geworden.
Meer plaatje zie ik echt niet!!!

Edit: En het duurt een eeuwigheid voor de hele pagina, met die paar reply's, geladen is.

Duurt inderdaad enorm lang ... :(

Hoe groot is die foto eigenlijk? Heb hem nog niet gezien.

Wel handig als bewijsstuk (als er een foto is). ;)
 
Op woensdag 05 juni 2002 09:10 schreef The Saint het volgende:
... Nu nog even wachten op de foto's van dhr. Kieviet! Daar verwacht ik veel van...

Ik zou vooral rekenen op lang wachten. Van de CRT van 6 mei heeft ook nog niemand foto's binnen :( .

Maar coole foto. En mooie helm 8-) .
 
Waarom kan de één hem wel zien en de ander niet :?
Ik geloof dat dat me een beetje ontgaat... })
 
En als je http://home.hetnet.nl/~marcelmariska/TLknietjeaandegrond.jpg (de foto) nou gewoon in een eigen venstertje opent? Werkt dat ook niet?
 
En als je http://home.hetnet.nl/~marcelmariska/TLknietjeaandegrond.jpg (de foto) nou gewoon in een eigen venstertje opent? Werkt dat ook niet?

Helaas...
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

F5 werkt ook niet...snap er geen jota van.
Op ze site ken ik hem ook niet vinden.
Jullie snappen wel dat ik niet opgeef heh ;) })

Edit: Doel opslaan werkt ook niet:

"Internet Explorer kan TLknietjeaandegrond.jpg van home.hetnet.nl

kan geen verbinding maken met de server
niet downloaden"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad strakke foto. Motor ligt ook mooi plat (je hangt niet als een aap aan je motor om het zo te noemen).

Kortom :}
 
Bij mij doet ie 't onder ME wel, ik zal 'm eens bij mijn bestanden op het MF zetten :

misc.php


Nou goed?
 
Bij mij doet ie 't onder ME wel, ik zal 'm eens bij mijn bestanden op het MF zetten :

misc.php


Nou goed?

Teun....je ben geweldig al snap ik nog steeds niet dat ik hem niet open krijg onder ME...
Thanks...

En na ff wachten is het beloont })
Mooie foto Saint. Ben nu wel benieuwd naar de rest van de heer Kievit.
 
Gaaf he! Als die Kieviet zijn naam eer aan doen en eens snel is dan post ik er nog een paar :) ( en een paar op mijn site natuurlijk) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan