knietje aan de grond vraagje

YAAAHHHH tis eindelijk gelukt om kneedown te maken :} :P

Wat een gevoel heerlijk, vet kickuhh.

Was al sinds 5-6 weken aan het oefenen op de wheelieplek in veenendaal en wilde maar niet lukken stepje aan de grond enzo maar geen kneedown.

Nu heb ik sinds zaterdag een BT-010 gemonteerd en ik kreeg veel meer vertrouwen erin de fiets (kan spychisch zijn)

Vanavond even aan het proberen en op een geven momenent , raak ik het tarmac. Reactie : schrikken.

Ben maar even gestopt om even de ontmaagde pad te aanschouwen.

Daarna nogmaals een 10-tal pogingen gedaan en gaat steeds beter.

Nu moet ik nog werken om mooier bocht door te gaan. is nu nog wat onzeker.

Ben op een gegeven moment maar gestopt, want ik merkte aan mezelf dat ik te overmoedig werd.

Nu het op de wheelieplek gelukt is ga ik zaterdag maar even oefenen op Hoevelaken, ben benieuwd hoe het daar nu gaat.

Al met al een geweldig gevoel... :P
 
Laatst bewerkt:
hmz van de week ook geprobeerd op rotonde. Zat nog halve kilometer boven het asfalt voor het gevoel dan, maar dsat kon nog wel eens kloppen ook :(
 
YAAAHHHH tis eindelijk gelukt om kneedown te maken :} :P

Wat een gevoel heerlijk, vet kickuhh.

Was al sinds 5-6 weken aan het oefenen op de wheelieplek in veenendaal en wilde maar niet lukken stepje aan de grond enzo maar geen kneedown.

Nu heb ik sinds zaterdag een BT-010 gemonteerd en ik kreeg veel meer vertrouwen erin de fiets (kan spychisch zijn)

Vanavond even aan het proberen en op een geven momenent , raak ik het tarmac. Reactie : schrikken.

Ben maar even gestopt om even de ontmaagde pad te aanschouwen.

Daarna nogmaals een 10-tal pogingen gedaan en gaat steeds beter.

Nu moet ik nog werken om mooier bocht door te gaan. is nu nog wat onzeker.

Ben op een gegeven moment maar gestopt, want ik merkte aan mezelf dat ik te overmoedig werd.

Nu het op de wheelieplek gelukt is ga ik zaterdag maar even oefenen op Hoevelaken, ben benieuwd hoe het daar nu gaat.

Al met al een geweldig gevoel... :P

En nu nog rechts })

Ik kan wel zeiken maar het lukt mij helemaal nog niet ;( Begin al flink te hangen maar poot uitsteken geet niet goed en knie hangt meters boven het asfalt.

Ga het maar opgeven geloof ik voordat ik het asfalt op een andere manier raak :(
 
En nu nog rechts })

Ik kan wel zeiken maar het lukt mij helemaal nog niet ;( Begin al flink te hangen maar poot uitsteken geet niet goed en knie hangt meters boven het asfalt.

Ga het maar opgeven geloof ik voordat ik het asfalt op een andere manier raak :(
he cruiser het is mij ook gelukt hoor op de fjr1300..tijdens de yamaha fjr1300 dag op circuit lelystad paar weken geleden...( 4juli zit ik er weer).

je moet alleen er echt ver naast hangen...en je steppen moeten over de grond gaan...dan kan je net een kneedown doen...

een van die instructeurs die op een fjr1300 rijd...reed zijn uitlaat aan de grond de dag..hehehe..leuk hoor zo n vlakje op je pijp :)
 
Op dinsdag 25 juni 2002 11:26 schreef Fastnappie het volgende:je moet alleen er echt ver naast hangen...en je steppen moeten over de grond gaan...dan kan je net een kneedown doen...

een van die instructeurs die op een fjr1300 rijd...reed zijn uitlaat aan de grond de dag..hehehe..leuk hoor zo n vlakje op je pijp :)

Als ik zo moet hangen heb ik niet meer het gevoel dat ik met motorrijden bezig ben...

Ben al aan het kijken of er ook linker hotcamps zijn voor het geval dat mijn uitlaten aan de grond komen... dacht van het weekend dat het gebeurd was (hol geluid)... bleek niet zo te zijn, maar misschien komt dat nog wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan