knipper gaten in kuip dichten

Van

Die hard MF'er
11 nov 2003
741
0
maarssen
ik ga de knippers in de spiegel doen, dus de gaten waar de knippers uitkimen mogen dicht.
hoe doe je dat?
 
polyester denk ik. het is een suzuki rf
hou er rekening mee dat je hem makkelijk dicht kan maken met polyester Doe dit niet te overvloedig aangezien de rf een redelijk flexibele kuip heeft en je dan dus de polyester toevoeging makkelijk breekt
tweede minpunt is wil je het netjes doen moet je dat gedeelte van de kuip opnieuw spuiten en de RF heeft soms moeilijke kleuren (had zelf een rode rf900r en deze had een diepe metallice kleur...lees duur).

Als je dit er allemaal voor over hebt is het dichtmaken zo gebeurt met een standaard repair setje :) het spuiten echter is een ander verhaal ;)
 
Als ie van abs is kan je een oud stukje kuip ergens opsporen en er een plaatje uit zagen/schuren/veilen ter grote van het gat dat in je kuip zit. Vervolgens smelt je dat met een soldeerbout aan elkaar vast, schuur je de kuip en werk je de laatste oneffenheden weg met plamuur.
Ik heb hier nog wel een zootje ouwe kuipen liggen waar je zo een stuk van mee mag nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan