Knipperend achterlicht Suzuki

Miggel

MF'er
21 mrt 2004
217
0
Omgeving Utrecht/Gouda
Hai,

Het rechter lampje van mijn achterlicht (Bandit 1200 model 2004) gaat zo af en toe even uit om vervolgens weer aan te gaan. Schijnbaar treed dit euvel op zowel wat hobbeligere als vlakkere wegen op. Ik zag laatst een gixxer rijden en toevallig(?) zag ik ook bij deze motor het achterlicht even doven bij het wisselen van rijstrook.

Het lampje is oke en de bedrading lijkt ook oke. Iemand anders ervaring hiermee op een suzuki of specifiek een B1200? Oplossingen zijn altijd welkom?

Cheers!

zoiets dergelijks ook gehad bij m'n pegaso, daardoor versleet ik ook achterlichtjes bij het leven. Bij mij bleek het de fitting van het achterlicht te zijn dat niet helemaal jofel was. de 2 lipjes waar het duplolampje tegenaandrukte (of in elk geval hoorde te doen) drukte niet hard genoeg tegen het lampje waardoor het zo nu en dan net en knipperlicht was :P . ff het lipje iets verbogen (wel achterlicht compleet voor moeten demonteren) en het was weer 100%

De twee achterlampjes zitten samen op één connector. Dus het probleem moet tussen die connector en de lampjes zitten, anders zouden ze beiden moeten doven. Die lipjes van Magnamaniac liggen daarbij het meest voor de hand.

Hai,

... Ik zag laatst een gixxer rijden en toevallig(?) zag ik ook bij deze motor het achterlicht even doven bij het wisselen van rijstrook...

Kansje dat je mij gezien hebt? Mijn achterlicht doet dat nl ook en dat hoort ie ook zo te doen :P .

[me]Xenon heeft nl een gecombineerd achter-/knipper- en remlicht 8-) .[/me]

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan