Knipperend dimlicht LED

DrLane

Rookie
17 jul 2019
5
3
goede dag,

Ik heb eerst gezocht maar heb niks kunnen vinden dus vraag het maar direct.

Ik heb een gsxr 2010 gekocht en merk dat als ik savonds rij dat me licht (LED) steeds flikkert. Ik heb me dashboard verwijderd om te kijken of er misschien een kabel niet goed contact maakt ofzo maar daar maakt alles goed contact. Het word trouwens erger zodra ik me motor start.

Kennen jullie dit probleem, wat kan de oorzaak zijn, hoe los ik dit op?

alvast bedankt
 
Geen idee of je een losse ledlamp hebt, de gsxr 2010 is niet fabrieksaf met led neem ik even aan?

Bij mn inbouwsetje kwam een diode los van de printplaat maar die deed het nog wel, waardoor die ging knipperen door m'n normale lichtbeeld heen.

Helaas pech en nieuwe kopen;)

En doe dan geen aliexpress lampie want die krijg je of defect binnen of je mag na 3 maanden weer aan de slagO-)


20170528_140729.jpg
 
Geen idee of je een losse ledlamp hebt, de gsxr 2010 is niet fabrieksaf met led neem ik even aan?

Bij mn inbouwsetje kwam een diode los van de printplaat maar die deed het nog wel, waardoor die ging knipperen door m'n normale lichtbeeld heen.

Helaas pech en nieuwe kopen;)

En doe dan geen aliexpress lampie want die krijg je of defect binnen of je mag na 3 maanden weer aan de slagO-)


Bekijk bijlage 1416754
Nee, je kan ze veel beter van een Nederlandse site kopen voor het 10 voudige en die haalt ze ook bij aliexpress.
Ik heb nu ruim 1 jaar 6 ledlampen in mijn auto van zo'n 15 euro per set en die werken nog perfect.
 
Meestal gaat de ledlamp niet kapot maar de voorschakelunit. Led verdraagt géén hoge spanning (meestal max 2V) en hoe hoger de stoom hoe feller de led brand. Deze zijn doordat ze beperkt inbouw ruimte hebben krap berekent en gaan daardoor stuk. Zeker de goedkope varianten. In m'n auto stadslichjes gaan maar een 1/2 tot een jaar mee. Zitten vlakbij de gewone H4 lamp die behoorlijk heet word. Heb ook in m'n achterlicht dezelfde led zitten en deze zitten er al weer 2 jaar er in
 
Terug
Bovenaan Onderaan