Knipperlicht bevestigen?

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.411
35.826
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Joho mede MF-ers,

Ik heb van deze knippers gekocht:

full


En nou vroeg ik me af of iemand weet of die ook blijven zitten als ik ze met de dubbelzijdige tape aan de kuip plak.
Of heeft iemand een beter id? Ik wil ze namelijk liever niet door de kuip vast boren met het risico dat de volgende eigenaar het nix vind en met 2 gaten in z'n kuip zit...
 
die knippers heb ik ook gehad. als je een plaatje of wat heb dat je aan de achterkant(binnenkant) van je knipperlichtgat op je kuip zet. En dan daar de 2 schroeven door. hoef je niks te plakken en ook niet door je kap heen te boren.

(zo ff gewijzigd vond et na een keertje extra gelezen te hebben zo iets duidelijker)
 
hoe ga je ze aansluiten dan zonder gaatjes te boren in je kuip :?

Draden door de standaard gaten die op de plek van de oude knippers zitten.

die knippers heb ik ook gehad. als je een plaatje of wat heb dat je aan de achterkant van je knipper zet. En dan daar de 2 schroeven door. hoef je niks te plakken en ook niet door je kap heen te boren.

Die schroeven zitten te ver uit elkaar. Ze kunnen niet door het gat en toch vast zitten. Tenminste dat dacht ik. ff kijken...
 
die knippers heb ik ook gehad. als je een plaatje of wat heb dat je aan de achterkant(binnenkant) van je knipperlichtgat op je kuip zet. En dan daar de 2 schroeven door. hoef je niks te plakken en ook niet door je kap heen te boren.

(zo ff gewijzigd vond et na een keertje extra gelezen te hebben zo iets duidelijker)

Zo heb ik het ook gedaan aan de voorkant, werkt prima!

(achter heb ik gewoon door de kappen geboord.
 
Ik heb ze geplakt op vorige motor( zie fig) maar moest toch een gaatje maken voor de bedrading :( .
Is altijd een risico maar ik denk dat volgende eigenaar het best kan vinden met kleine pinkers dan van die grote originele lampen :r
(Afbeelding)

Ja, maar bij mij moeten ze aan een compleet verticale kuip hangen. Bij jou liggen ze er nog een beetje op.

Maar het is al opgelost. Heb al ff gekeken hoe en wat. Maar zit nog wat werk en en moet nu weg. Regel ik vrijdag...
 
ik heb het op deze manier gedaan. idd een gaatje extra in de lamphouder boren en een plaatje maken voor de binnenkant. boutje erdoor een moertje erop en ze zitten.
full

succes

oh en let even op de "gaatjes" in het rubber van de bevestiging. doe ze naar beneden anders loopt er bij regen water in de behuizing. dat had ik en dan knappen de lampjes wat snel helaas.
 
Topic is nog niet zo oud dus maar ff verdr met een ander knipper vraagje toevallig ook over GSX-r750..

Nu heb ik nieuwe knippers gekocht en voor weet ik inmiddels wel hoe ik ze er op krijg (had trouwens ook ff staan tijfelen over bovenstaande maar heb voor andere gekozen.. als ze erop zitten volgen de fotootjes ;) )

Maar mijn vraag:

Nu wilde ik ook de achter knippers vervangen maar ik om goed bij de draden ed te komen moeten de zijkappen eraf maar als ik het goed gezien heb moet dan het hele kontje eraf.. klopt dat? Heb nog geen handboek dus weet niet precies hoe alles vast zit ..

En zijn er menen die de taartschap al verwijderd hebben want als het kontje er dan toch af is }) ;)

kontje zoals ie nu is ;)
full
 
Topic is nog niet zo oud dus maar ff verdr met een ander knipper vraagje toevallig ook over GSX-r750..

Nu heb ik nieuwe knippers gekocht en voor weet ik inmiddels wel hoe ik ze er op krijg (had trouwens ook ff staan tijfelen over bovenstaande maar heb voor andere gekozen.. als ze erop zitten volgen de fotootjes ;) )

Maar mijn vraag:

Nu wilde ik ook de achter knippers vervangen maar ik om goed bij de draden ed te komen moeten de zijkappen eraf maar als ik het goed gezien heb moet dan het hele kontje eraf.. klopt dat? Heb nog geen handboek dus weet niet precies hoe alles vast zit ..

En zijn er menen die de taartschap al verwijderd hebben want als het kontje er dan toch af is }) ;)

kontje zoals ie nu is ;)
(Afbeelding)

Tikje late reactie maar mocht je er nog niet achter zijn... Waarschijnlijk kan je onder je zadel al bij de stekkertjes van je knippers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan