Knipperlicht HD dyna streetbob 2015

Harleyeddt

Rookie
17 mrt 2021
5
0
Heren,

Ik zit met het volgende probleem:

Op mijn HD dyna streetbob uit 2015 zit een storing mbt mn knipperlichten.

Zonder dat de motor op contact staat brand het knipperlicht linksvoor. Deze blijft ook continu branden... na enig speurwerk ben ik er achter gekomen dat op de knipperlichten voor een weerstand parallel aangesloten zit en op de knipperlichten achter niet.

Dit vond ik al enigzins vreemd

Ik heb vanaf de koop er probleemloos mee rond kunnen rijden maar nu weet ik even niet waar ik het zoeken moet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.



Eddy
 
Dat klopt inderdaad, LED zit er ook op, zowel voor als achter, en dat werkte tot nu toe prima. Ik vind het alleen bijzonder dat ie nu ineens constant brand...

De combi tussen wel en geen weerstand lijkt me daar een oorzaak van te zijn maar ik weet niet zo goed waar ik dan eventueel beginnen moet met zoeken
 
Weerstanden heb ik nagemeten en zijn goed. Wat ik overigens vergeten te vermelden ben is dat het een motor is met bus systeem... misschien ook niet helemaal onbelangrijk in deze kwestie.
 
Heren,

Ik zit met het volgende probleem:

Op mijn HD dyna streetbob uit 2015 zit een storing mbt mn knipperlichten.

Zonder dat de motor op contact staat brand het knipperlicht linksvoor. Deze blijft ook continu branden... na enig speurwerk ben ik er achter gekomen dat op de knipperlichten voor een weerstand parallel aangesloten zit en op de knipperlichten achter niet.

Dit vond ik al enigzins vreemd

Ik heb vanaf de koop er probleemloos mee rond kunnen rijden maar nu weet ik even niet waar ik het zoeken moet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.



Eddy
Kwam deze ook met van de 3-1 knipperlichten aan de achterkant en voor led of waren ze normaal gloeilampen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan