Knipperlicht links

wpalmen

Rookie
3 mei 2020
5
4
Hallo mijn knipperlicht links werkt niet. Meer ook niet op dashboard en ook niet als ik de alarmlichten aanzetten ik wilde linksachter het lampje vernieuwen en toen is er even kontact geweest tussen de plus en de min dit zonder verbruiker hierna werkte het knipperlicht niet meer weet iemand wat het kan zijn?

Heb een BMW R1100RS uit 1993
 
Oplossing
Hallo mijn knipperlicht links werkt niet. Meer ook niet op dashboard en ook niet als ik de alarmlichten aanzetten ik wilde linksachter het lampje vernieuwen en toen is er even kontact geweest tussen de plus en de min dit zonder verbruiker hierna werkte het knipperlicht niet meer weet iemand wat het kan zijn?

Heb een BMW R1100RS uit 1993
Het is gemaakt het knipperlicht relais was stuk gegaan deze vernieuwd en nu werkt het weer.
Hoi het is geen zekering en het knipperlicht rechts werkt wel.
Kan het ook het relais zijn?
Als het relais voor links niet werkt en rechts wel kan het niet aan het relais liggen want dat werkt voor beide kanten hetzelfde. Ik heb nog geen motor gezien met een relais voor links en rechts apart.
 
Per ongeluk aan de draden gezeten? Ik had het ook, even alarmlichten aan en aan de draden 'frutselen'. Werkte bij mij om er achter te komen dat er een breuken zat...
 
Computer laten uitlezen. Normaal brand de zekering door vóór er meer stukgaat . Altijd een een zekering vervangen door een met dezelfde waarde. Maar aangezien de rest nog werkt moet je niet in die richting zoeken. Haal je bedrading plan erbij en zoek de meetpunten,
 
Computer laten uitlezen. Normaal brand de zekering door vóór er meer stukgaat . Altijd een een zekering vervangen door een met dezelfde waarde. Maar aangezien de rest nog werkt moet je niet in die richting zoeken. Haal je bedrading plan erbij en zoek de meetpunten,
De zekering zit voor het knipperrelais. Als die zekering stuk gaat zal de andere kant ook niet meer werken.
 
Nee die zaten erop.

Zaten erop, dat kan maar zijn het origineel of aftermarket?
En misschien heel dom van mij hoor maar al naar de massa gekeken?

:^

Volgens mij (bmw is niet zo mijn wereld) werden er rond dit bouwjaar nog veel modellen verkocht zonder alarmlicht en/of voorbereiding.
Voor de voorbereide modellen waren ook imitatie setjes verkrijgbaar. En als ik het goed heb, ook setjes met een extra relais.
Dus mijn eerste vraag is dan ook, is alles origineel BMW?
 
:^

Volgens mij (bmw is niet zo mijn wereld) werden er rond dit bouwjaar nog veel modellen verkocht zonder alarmlicht en/of voorbereiding.
Voor de voorbereide modellen waren ook imitatie setjes verkrijgbaar. En als ik het goed heb, ook setjes met een extra relais.
Dus mijn eerste vraag is dan ook, is alles origineel BMW?
Ja alles is origineel bmw
 
Hallo mijn knipperlicht links werkt niet. Meer ook niet op dashboard en ook niet als ik de alarmlichten aanzetten ik wilde linksachter het lampje vernieuwen en toen is er even kontact geweest tussen de plus en de min dit zonder verbruiker hierna werkte het knipperlicht niet meer weet iemand wat het kan zijn?

Heb een BMW R1100RS uit 1993
Het is gemaakt het knipperlicht relais was stuk gegaan deze vernieuwd en nu werkt het weer.
 
Oplossing
Heb je en foto van dat relais?

Nu hij het antwoord geeft had ik mij ook bedacht dat het wel het relais kan zijn, stom :')

1642860748491.png


edit: voor de compleetheid in de toekomst,
1642860849663.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan