Knipperlicht losmaken

Soesaful

Rookie
6 mrt 2021
25
40
Hilversum
Hallo daar,
Ik heb helaas mijn eerste val gemaakt van het weekend en ben nu aan het knutselen. Ik krijg alleen mijn knipperlicht bedrading niet los, zie foto.
Ik heb geknepen in het bovenstuk maar hij lijkt muurvast te zitten..

Alle tips welkom!
 

Bijlagen

  • 16505641650842317881152058765539.jpg
    16505641650842317881152058765539.jpg
    94,9 KB · Weergaven: 66
Welk merk en type motor? Van vrijwel ieder type motor is hier wel een topic te vinden waar je het zou kunnen posten. Heb je ws zo een antwoord. Als het vastgeklikt zit moet het ook los kunnen:)
Ik heb gezocht maar kon niet specifiek dit dingetje vinden. Waarschijnlijk omdat het zo simpel is dat niemand dit vraagt haha..

Ik heb een Suzuki GSX650 F. Het lijkt idd los te moeten kunnen klikken maar er komt gewoon nul beweging in :?
 
Iedere fiets is anders, maar tot nu toe zat er bij mij altijd iets verderop de stekkerverbinding pas.
volg dus de draden even een cm of 20-30 en kijk of er daar een stekkerverbinding zit.
Het stukje wat je op de foto laat zien lijkt mij van de knipperunit afgebroken en is dan geen stekker verbinding.
 
Iedere fiets is anders, maar tot nu toe zat er bij mij altijd iets verderop de stekkerverbinding pas.
volg dus de draden even een cm of 20-30 en kijk of er daar een stekkerverbinding zit.
Het stukje wat je op de foto laat zien lijkt mij van de knipperunit afgebroken en is dan geen stekker verbinding.
Het is wel de stekkerverbinding in dit geval, ik heb nu alles vastgemaakt en dan doet het knipperlicht het ook wel weer maar hij zit niet stevig was vanwege het stukje wat er nog in zit van de oude.
 
Tja, ik geef geen garantie ;). Dat wordt peuteren dan. En anders er tussenuit knippen en ander stekkertje gebruiken.
Haha jammer ;). Ik heb een uur zitten peuteren met van alles maar het komt niet los. Dus heb alles maar vast gezet, zie nu niks meer in het donker. Hij doet het nu wel maar gaat heel makkelijk los omdat de stekker er niet ingeklikt zit.
Morgen weer een dag haha.. En anders een nieuwe verloopkabel maar eens bestellen.

Thanks voor je tips in ieder geval!! Fijne avond 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan