Knipperlicht problemen

TheMauster

MF veteraan
25 jul 2005
21.175
8
Rotterdam ergens
Facebook
Oke, ik ga zaterdag de boel effe bekijken maar heb echt geen tot weinig verstand van motor gerelateerde electra. dus mijn vraag
Het volgende is aan de hand.

ik heb hier een GSX-600R uit 2001 staan waarvan bijde knipperlichten aan de voorzijde het niet meer doen. achterkant doet et gewoon.

Wat kan dit zijn & hoe ga ik hier aan beginnen, stappe plan, idee , duwtje in de richting :+ )uiteraard zijn het aftermarket knipper.

Mvg,

Mauster
 
Laatst bewerkt:
dit is waarschijnlijk zoals hierboven vermeld een slecht contact in de fiche door oxidatie
draad volgen tot aan de fiche, openen en zuiver maken ook zien dat de pinnetjes nog goed zitten.
het kan ook een kabelbreuk zijn maar dit denk ik niet,je kan dit nazien door de kabels van de pinker te volgen en te bewegen springt de pinker aan dan weet je waar het zit.
het is wat zoeken maar je vind dit wel het enige probleem zijn de korte draden .grt
 
Laatst bewerkt:
dit is waarschijnlijk zoals hierboven vermeld een slecht contact in de fiche door oxidatie
draad volgen tot aan de fiche, openen en zuiver maken ook zien dat de pinnetjes nog goed zitten.
het kan ook een kabelbreuk zijn maar dit denk ik niet,je kan dit nazien door de kabels van de pinker te volgen en te bewegen springt de pinker aan dan weet je waar het zit.
het is wat zoeken maar je vind dit wel het enige probleem zijn de korte draden .grt
:}

dank alleen.. kijk ik weet het ergens wel maar zo is het makkelijker anders sta ik daar zaterdag en denk ik.. oke.. hoe ging dat ook weer..

zo vergeet ik iig niks :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan