Knipperlicht

Kaiko123

Die hard MF'er
11 jun 2010
529
0
Beste mensen,

Even jullie mening nodig:

Ik heb nieuwe knippers voor op mijn bike gekocht, maar nu is mijn vraag:

Moet ik een nieuw relais kopen , of zal ik de knipper + weerstand (Kabel van pm. 25 cm) tussen mijn voorvork "proppen"
Het gaat om de rizoma lampjes
rz_FR021R_Z1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Boeit niet wat je er tussen zet
Maar weerstandjes nemen extra plaats in en worden warm. En die moet je fatsoenlijk wegwerken.

Maar ik zou een relais nemen. Dat is makkelijk als je je Rizoma kentekenplaat houder binnen krijgt :)
Anders zit je te kloten met weerstanden die in het zicht hangen :Y
 
Of een load equalizer!'

Veel makkelijker aanluiten en makkelijk weg te werken onder je zadel. Voordeel is namelijk dat je het ding enkel tussen je voor of achterknippers hoeft te zetten. Zou dan voor Badlands gaan.


ps. Beetje zoeken helpt ook wel, want heb in de afgelopen maand al vier keer een dergelijke topic voorbij zien komen.
 
Oh , ik dacht dat de meeste zoiets wel wisten , en dat ik als een van de weinige op deze ronde planeet zich dat afvroegen..... :X

Maar dan heb ik nog een N00b vraagje: Als ik een andere relais op de motor zet , heeft dit dan nadelige gevolgen voor mijn knippers achter , aangezien dit nog de orginele zijn....??

Of een load equalizer!'

Veel makkelijker aanluiten en makkelijk weg te werken onder je zadel. Voordeel is namelijk dat je het ding enkel tussen je voor of achterknippers hoeft te zetten. Zou dan voor Badlands gaan.


ps. Beetje zoeken helpt ook wel, want heb in de afgelopen maand al vier keer een dergelijke topic voorbij zien komen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan