Knipperlichten in het achterlicht integreren

RempageR1

Die hard MF'er
22 sep 2003
819
87
Zuid-Holland
Ik heb dus een R1 2000 en ik wil van die lelijke knippers af. Ik wil ze integreren in het achterlicht. Zelfbouw.

Nou had ik eerst het idee om een aantal gaatjes in de buitenranden van de twee lichten te boren en daar oranje leds doorheen te laten steken maar zou het niet mogelijk zijn om die led`s aan de binnenkant te houden? Daarvoor moet ik dan natuurlijk wel een andere kleur led hebben, aangezien het glas rood is.

Mij vraag is dus: Welke kleur LED moet ik mengen met rood om oranje te krijgen? Groen ofzo?

Bedankt!
 
Ik heb te weinig met verf gedaan op de kleuterschool :P

Geel is het dus? Klinkt eigenlijk wel logisch :)

Enne, als ik zeg maar 5 van die led`s in serie zet moet ik uiteraard de stroom begrenzen. Wie weet toevallig de spanningsval en de stroom door zeg maar hoog rendements leds?
 
Waarom gaten boren? Daar zijn toch speciale setjes voor. Ik weet alleen het topic niet meer maar hij was van rrr1, misschien kun je daar info vinden.
 
Hhmmzz, gele led`s vinden die een beetje fel zijn is lastiger dan ik dacht, ben half amsterdam agegaan maar ik heb niets kunnen vinden. Wie weet nog iets? Conrad misschien? Zal ik vanavond eens even naar kijken.

En www.jpmotorparts.nl : Ze geven weinig info over hun product, past dit bv op een R1? Naja zal ze even mailen maar.
 
Hhmmzz, gele led`s vinden die een beetje fel zijn is lastiger dan ik dacht, ben half amsterdam agegaan maar ik heb niets kunnen vinden. Wie weet nog iets? Conrad misschien? Zal ik vanavond eens even naar kijken.

En www.jpmotorparts.nl : Ze geven weinig info over hun product, past dit bv op een R1? Naja zal ze even mailen maar.

Mail ze effe, dan vertellen ze je alles,
ik ken die gast, aardige jongen,
heeft zelf een R6, en hij sprak ook over
dat hij het op een R1 heeft gemaakt.
succes
 
Hoi Rampage,

Ik heb wel iets moois voor jou voor de r1 of r6
Mail me maar op cleartaillights@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan