Knipperlichten Suzuki GSX R 600 1997

johndope

MF veteraan
9 okt 2002
1.637
0
jongens, kan iemand mij vertellen hoe ik de gehele knipperlichten het beste kan vervangen (ivm met de keuring)... In het boekje staat alleen hoe ik het lampje moet vervangen.

Ik ga knippers lenen van een maat van mij, die heeft een R 750 met e keurmerk (origineel) :]
 
Ik denk dat je in zo een situatie het beste de gehele knipperlichten kunt vervangen. :z
 
Om de gehele knipperbollen te vervangen, moet je de linker en rechter kuipdelen ervan halen, waarna je de knipperbollen kunt loshalen. (twee schroeven.) Het erin zetten vergt even wat techniek, daar je met de rubbers van de knipperlichten door de kuip heen moet, het wijst zich echter allemaal vanzelf, mits je een beetje handig bent natuurlijk......Suc6......
 
he bedankt (toch de kappen eraf :( ) en de achterste knippers, kom je daar makkelijker bij? of moeten die kappen er ook af?
 
Kappen moeten er niet af alleen de binnenste spatschermen loshalen dan kun je er zo bij.
Achter kun je er zo bij.

Knippers losdraaien aan de binnenkant borgplaatje eraf knipperlicht lostrekken(zit in rubber geklemd) draden los en overzetten maar.

suc6 ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan