knipperlichten

Crash Test Dummie

Die hard MF'er
1 dec 2001
300
0
Alphen aan den Rijn
Ik ben zelf a-technisch dus vandaar even een vraagje hier. Ik heb een gsx 600 f alleen ik vind er iets heel irritants aan, namelijk als ik het knipperlicht bijv. naar links aanzet, duurt het een halve seconde ofzo voordat ie daadwerkelijk gaat knipperen, (een soort vertraging ofzo dus..) en dan zit ik vaak al op de andere baan!
Is dit 'probleem' makkelijk op te lossen of niet?
bij voorbaat dank
 
Je went eraan. Meestal weet je toch wel 'n paar sec vantevoren daje gaat afslaan, toch :?

Beetje vooruit kijken / denken / anticiperen kan sowieso geen kwaad voor 'n motorrijer. ;)
:^ Knipperlicht aan en direct gaan is nou niet echt duidelijk.
Gewoon iets eerder aanzetten, is ook wel zo vriendelijk voor diegene die voor, naast of achter je zit.
 
Ik ken anders wel een gast die dacht datie geen spiegels nodig had ('ik rij toch te hard, om door koekblikken te worden ingehaald'), maar helaas pindakaas. Deutsche autobahn, 3 baans, net weg bij 't tankstation, flink optrekken achter maat aan, bij 240+ naar de 3rde baan...
En toen kwam er een bmw die nog een stukkie harder ging ernaast. |(

(Gelukkig voor 'm ging ie glijen richting vluchtstrook, zonder auto's ed. te raken.)
 
Ik ken anders wel een gast die dacht datie geen spiegels nodig had ('ik rij toch te hard, om door koekblikken te worden ingehaald'), maar helaas pindakaas. Deutsche autobahn, 3 baans, net weg bij 't tankstation, flink optrekken achter maat aan, bij 240+ naar de 3rde baan...
En toen kwam er een bmw die nog een stukkie harder ging ernaast. |(

Op de Autobahn rijden altijd mensen die sneller zullen gaan dan dat jezelf kunt.
Dit geldt iig voor 99,9 % van de gevallen
 
Ik ben zelf a-technisch dus vandaar even een vraagje hier. Ik heb een gsx 600 f alleen ik vind er iets heel irritants aan, namelijk als ik het knipperlicht bijv. naar links aanzet, duurt het een halve seconde ofzo voordat ie daadwerkelijk gaat knipperen, (een soort vertraging ofzo dus..) en dan zit ik vaak al op de andere baan!
Is dit 'probleem' makkelijk op te lossen of niet?
bij voorbaat dank

ik heb nu een Hella knipperautomaat(ivm alarmlichten) en als je de schakelaar omzet licht het lampje direct op en gaat daarna knipperen.
kost wel fl 25,=. een beetje veel geld voor je eisje, gewoon mee leren leven
 
Terug
Bovenaan Onderaan