Knipperlichtprobleem Zx7-R

ZX7RiDer

Rookie
27 feb 2008
25
0
Hallo mede MF-leden,

Ik heb een probleem met mijn knipperlicht. Als ik rechts aan zet gaat linksvoor aan en rechtsachter (andere kant zelfde verhaal maar dan andersom ;) ) Het zijn volgens mij niet de originele knipperlichten. Ik heb in het werkplaatshandboek gelezen maar daar stond niet echt veel in over knipperlichten. Als ik mijn knipperlicht aanzet hoor ik de relais ook niet. Ik heb de voorkap eraf gehaald maar alle draden zijn gewikkeld in issolatietape. Voordat ik alles eraf ga halen en ga kloten in de bedrading wil ik jullie eerst om advies vragen. Dus bij deze... Hoe kan ik het beste de bedrading omwisselen zonder al te veel gekloot..

Groeten,
ZX7Ric
 
De originele bedrading zal waarschijnlijk gekoppeld zijn aan de (nieuwe aftermarket) knipperlichten. Bij mij zit hier een connector, het kan zijn dat de draden gewoon aan elkaar zijn 'geknoopt'. Gewoon draden afkoppelen en omwisselen. Lijkt me stug dat men met de originele kabelboom heeft zitten 'kloten'
 
De originele bedrading zal waarschijnlijk gekoppeld zijn aan de (nieuwe aftermarket) knipperlichten. Bij mij zit hier een connector, het kan zijn dat de draden gewoon aan elkaar zijn 'geknoopt'. Gewoon draden afkoppelen en omwisselen. Lijkt me stug dat men met de originele kabelboom heeft zitten 'kloten'
Ja die goed oplichten gezien de schakelaarbedieningstand laten zitten en de niet goed zitten gewoon de bedrading van de knipperlichten omwisselen.


Te koop Aprilia SXV 550
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan