knipperlichtrubber voorzijde.

peter1953

MF'er
23 dec 2018
94
61
Beste motorvrienden,
Is er een goede manier om knipperlichtrubbers te verstevigen ?
Na een nieuw knipperlichtrubber voor mijn Honda VT 500 c gekocht te hebben ,blijkt deze een stuk slapper dan mijn overige knipperlichtrubbers.
Betreft een origineel rubber gekocht bij de dealer. Is er mogelijk een manier om deze toch steviger te krijgen, door b.v dunne spijkertjes (2x) in te stoppen ?
Overigens heb ik het rubber bij de dealer kunnen ruilen, maat het andere gaf hetzelfde resultaat.

Iemand een idee ?
 
Beste motorvrienden,
Is er een goede manier om knipperlichtrubbers te verstevigen ?
Na een nieuw knipperlichtrubber voor mijn Honda VT 500 c gekocht te hebben ,blijkt deze een stuk slapper dan mijn overige knipperlichtrubbers.
Betreft een origineel rubber gekocht bij de dealer. Is er mogelijk een manier om deze toch steviger te krijgen, door b.v dunne spijkertjes (2x) in te stoppen ?
Overigens heb ik het rubber bij de dealer kunnen ruilen, maat het andere gaf hetzelfde resultaat.

Iemand een idee ?
allemaal vervangen. de andere rubbers zijn uitgehard
 
Maar het nieuwe rubber wiebelt als een gek.De overige rubbers niet en deze zijn ook niet uitgedroogd of gescheurd en wiebelen totaal niet.
Dan zou ik dus eigenlijk een uitgehard rubber moeten kopen ?
 
zelf maken kan ook,( gieten) maar dan moet je wel een malletje maken van de oude
en lampjes vervangen door led?
kijk eens bij cob led , 12 volt 16x13 mm 2 mm hoog.
werkt direct op 12 volt , komt mep licht uit.
beetje pielen, maar moet wel lukken, dan kun je alle rubbers verwijderen volgens mij
 
Terug
Bovenaan Onderaan