Knippertje

Leblowski

MF veteraan
12 mrt 2006
1.818
58
den haag
Wordt moe van m,n knipperlicht wat niet automatisch afslaat.
Zijn er dingen in de handel die ik kan inbouwen zodat ie wel afslaat zodra ik het hoekje om ben ?

Wie heeft er al iets dergelijks ?
 
heee profie...


ik heb je mailtje gehad maar sorry,ombouwplannen zijn gewijzigd...
de originele kuip blijft zitten en wordt overgespoten

en weer ON TOPIC,jij hebt zeker nog de originele knoppen er nog op aan de linkerkant?zoeen schuifje dat je bewust moet terrug schuiven naar het midden,is niet handig want je moet of je dash kijken of hij wel uit staat want voor dat je het weet schuif je hem tever terug :( :( :( :(

de mijne heb ik vervangen waarvan je de knop nu gewoon moet indrukken om uit te zetten,veiliger en handiger!!!!
nu zit er de knoppenkast van een gs500 op,stekkers zijn hetzelfde dus plug and play!!!!!toeter zit dan ook op een normale plek :Y
 
Leuk Rambabbel,

Het sturen werkt anders inderdaad, maar je moet toch toegeven dat er op een koekblik gewoon een afslagschakelaar zit dit door een nok o.i.d wordt aangetikt wanneer het stuur een bepaald punt bereikt zodat het knippertje uitgaat.

Dit moet bij een motor toch ook kunnen, gwoon op het balhoofd en kroonplaat o.i.d

Voordat ik zelf ga knutselen was ik gewoon benieuwd of er al iets kant en klaar in de handel was.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan