KNMV clausule

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiNjA72

Die hard MF'er
19 jan 2005
482
0
Nou ben ik niet helemaal thuis in de wereld van verzekeringen maar kan iemand mij deze clausule uitleggen van de KNMV?

~Clausule 052 Winterstalling
Gedurende de periode van 15 december tot 1 maart wordt geen dekking verleend voor het rijrisico van het motorrijwiel. Wel verzekerd blijven gedurende deze perio- de alle risico’s tijdens de opslag van het motorrijwiel.

Geldt dit voor iedere verzekering bij de knmv of moet je dit apart regelen.

Ik ga er vanuit dat dit niet voor iedere verzekerde geldt en dat dit een aparte voorwaarde is of kan zijn. Anders begrijp ik de knMv niet..... :?

Grt
 
Lijkt er op dat je via de KNMV een zomerverzekering heb en dus de winterperiode niet.

Die kan je wel meeverzekeren alleen dat kost vaak een paar euro meer. Als je in de winterperiode gewoon doorrijd is het wel zo verstandig om het ook te verzekeren.
 
Volgens mij is dat een standaard opgenomen clausule in de verzekering, maar je kan er vast ook onderuit. Bel de knmv eens,die kunnen je vast meer duidelijkheid geven. :)
 
Staat in de algemene voorwaarden...dus zoals ik het nu lees geldt het voor iedereen.... :?


Enne, KNMV bellen is voor mij even geen optie na een weekend vol foutieve informatie en doorverbonden worden naar verkeerde afdelingen.....
 
Laatst bewerkt:
Lekker andere verzekeraar nemen, naar wat ik lees is KNMV de laatste tijd alleen maar aan het falen en kunnen ze zich beter KNV noemen. Heeft tegenwoordig nog minimaal met motoren te maken, dat was vroeger wel anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan