KNMV-Cup 7 augusutus

Ik ben gotver op mijn bek gegaan in de GT-bocht :( :( :(
En in de laatste ronde ,en lach op positie 4 ,Das echt balen ;( ;(

Maar wel weer een nieuw P.R. record gereden in de training 1.28.8
 
Ik ben gotver op mijn bek gegaan in de GT-bocht :( :( :(
En in de laatste ronde ,en lach op positie 4 ,Das echt balen ;( ;(

Maar wel weer een nieuw P.R. record gereden in de training 1.28.8

Ah, was jij dat. Je schade viel geloof ik mee, zag alleen een gebroken clipon en veel stof. Maar is idd balen.....
 
Heb weer meegereden in de juniorstock :]
Was echt een top dag voor mij.
Ik had weer de motor van mijn broer(noriyuki) tot beschikking.
Die motor rijdt tegenwoordig meer op het circuit als op straat.
Hij reed er namelijk afgelopen woensdag nog zomeravond mee.

Eerste training stond om 10.55 gepland.
ik had voor die dag een nieuw setje banden laten omleggen,dus de eerste rondjes een beetje rustig aan doen.tevens weer aan de snelheid wennen aangezien die gixxer een pittig stukkie sneller gaat als mijn vertrouwde vobis.
Ik had een goed gevoel,dus reed meteen lekker.reed achter een groepje aan dieik makelijk kon bijhouden.toen in gehaalt en heb ik me op mijn rondetijden weten te concentreren.Aan het einde van de training was ik dik tevreden aangezien ik mijn PR met maar liefs 1.6 sec. had verbeterd naar 1.31.4 :]

Tweede training ging ook lekker,was een stukkie warmer maar ik kon lekker tempo aanzetten,tijd weer verbeterd ik kwam uit op 1.30.7 dik naar het zin dus!!!
ik had als 19e getraind en stond zo dus op de 5e startrij.

de wedstrijd verliep voor mij in eerste instantie niet zo heel goed.
Ik ging volgens mij als laatste de nationale in,start dus echt helemaal verpruts... moest weer in me ritme komen en inhalen viel ook al niet mee.
na een paar rondjes rooie vlag-situatie.Roy ten napel was hard ten val gekomen bij het uitkomen van de bult.na een paar minuten werd de wedstrijd opnieuw gestart volgens de oude startopstelling.ditmaal had ik wel een goede start.ik zat in een mooi groepie wat reed tussen plaats 13 en 17 volgens mij.de wedstrijd was wel ingekort (6 rondes) ik was lekker aan het bakkelijen met de jongens om mij heen.daarbij zat volgens mijn ook jumiorstocker 'fastmarky'.was echt super gaaf en ging best hard.er werd lekker doorgereden aangezien ik weer aan mijn tijden uuit de training kwam.uiteindelijk ben ik 15e geworden wat betekend dat ik gewoon 1 punt heb gehaalt!!!!! :} legendarisch al zeg ik het zelf.

dit was weer een goede ervaring voor mij.
Ik ben nu helemaal klaar voor de laatste vobis-cup wedstrijd.
Dit belooft een erug spannende wedstrijd te gaan worden aangezien ik maar 3 punten achter de nummer 2 in het kampioenschap sta ,met nog maar 1 wedstrijd te gaan. })

mzzl,Alex

(check ook eens www.alexzuurbier.nl)
 
Mijn Cup-dag is volledig in rook op gegaan, ik had alles voor elkaar, nieuwe olie, water, luchtfilter en banden......
In de eerste training de bandjes een rondje of 3 opgeruwd en toen maar eens gaan opbouwen om een tijd te zetten.
Na een rondje kreeg ik op het rechte stuk problemenm, het leek wel of mijn ketting over het tandwiel liep ofzo.....

Zwaar de pe´in en na 5 rondes naar binnen en sleutelen maar..... Alles nagelopen nieuw tandwiel gemonteerd en de R1 stond weer klaar!
Ik bleek in die enkele rondjes al een 01:31er te hebben gereden ik dacht zelf meer aan een 33/34er dus dat ging gemakkelijk vandaag!!

Tweede training vol goede moed begonnen ik wil nu wel eens onder de 01:30 rijden en bij de eerste 15 kwalificeren het gevoel is er en de motor is goed, een rondje beetje opwarmen tweede rondje komt JP Heindijk me voorbij en ik klamp aan op de Veenslang, tjee wat rijd hij daar een mooie lijnen zeg (heb deze snel op mijn harde schijf gezet) tot mijn genoegen zit ik bij stekkenwal nog steeds bij hem, dat kon nog wel eens een mooie rondetijd worden dacht ik.... toen ik in zijn vier stekkenwal uit accelereerde begon hij weer tak tak tak.... net of de ketting weer over sloeg Na 2 rondes naar binnen gegaan de R1 tegen de muur geflikkerd en na een gemene schop tegen het achterwiel nog even een minuutje gevloekt....(beetje teveel adrenaline denk ik )
Conclusie de vierde versnelling is kapot daar ging mijn doelstelling niks geen punten of mooie tijden, gewoon inpakken en wegwezen dus.

Heb nog wel samen met Mossel, Mo; Jos en hans de wedstrijden gekeken en merkte op dat de 21e plek in mijn klasse leeg stond bij de start niet eens slecht met 6 rondjes rijden

Nou ja eerlijk is eerlijk ik rij al twee jaar met deze R1 en hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten, ik ga hem maken en will be back!!!
 
Nieuw verslag en foto's op www.powerbikes.nl !
hoogtepunten: Gert-Jan rijdt voor het eerst onder de 1.30 en wordt 7e :} , Patrick gaat als laatste de Nationale in maar eindigt toch 18e, ik zit weer gewoon rond de 18e plek...
 
[
Nou ja eerlijk is eerlijk ik rij al twee jaar met deze R1 en hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten, ik ga hem maken en will be back!!!
klote voor je maar het blijft een mechanische sport, ben zelf ook ff uit picture geweest omdat ik mijn enkel had gebroken met de cup wedstrijd van 17 juli .( high sider in De Bult grrrr
motor is weer bijna klaar en het pootje ook !
10 sept ben ik er ook weer bij hooooooorrrrrrrrrrrrrr !!!
 
klote voor je maar het blijft een mechanische sport, ben zelf ook ff uit picture geweest omdat ik mijn enkel had gebroken met de cup wedstrijd van 17 juli .( high sider in De Bult grrrr
motor is weer bijna klaar en het pootje ook !
10 sept ben ik er ook weer bij hooooooorrrrrrrrrrrrrr !!!
Ik dacht al waar zit EDDY nou? Ik wist hier niks van anders had je een kaartej gehad!
Ik ben gotver op mijn bek gegaan in de GT-bocht :( :( :(
En in de laatste ronde ,en lach op positie 4 ,Das echt balen ;( ;(

Maar wel weer een nieuw P.R. record gereden in de training 1.28.8
Netjes :}
 
Heb weer meegereden in de juniorstock :]
Was echt een top dag voor mij.
Ik had weer de motor van mijn broer(noriyuki) tot beschikking.
Die motor rijdt tegenwoordig meer op het circuit als op straat.
Hij reed er namelijk afgelopen woensdag nog zomeravond mee.

Eerste training stond om 10.55 gepland.
ik had voor die dag een nieuw setje banden laten omleggen,dus de eerste rondjes een beetje rustig aan doen.tevens weer aan de snelheid wennen aangezien die gixxer een pittig stukkie sneller gaat als mijn vertrouwde vobis.
Ik had een goed gevoel,dus reed meteen lekker.reed achter een groepje aan dieik makelijk kon bijhouden.toen in gehaalt en heb ik me op mijn rondetijden weten te concentreren.Aan het einde van de training was ik dik tevreden aangezien ik mijn PR met maar liefs 1.6 sec. had verbeterd naar 1.31.4 :]

Tweede training ging ook lekker,was een stukkie warmer maar ik kon lekker tempo aanzetten,tijd weer verbeterd ik kwam uit op 1.30.7 dik naar het zin dus!!!
ik had als 19e getraind en stond zo dus op de 5e startrij.

de wedstrijd verliep voor mij in eerste instantie niet zo heel goed.
Ik ging volgens mij als laatste de nationale in,start dus echt helemaal verpruts... moest weer in me ritme komen en inhalen viel ook al niet mee.
na een paar rondjes rooie vlag-situatie.Roy ten napel was hard ten val gekomen bij het uitkomen van de bult.na een paar minuten werd de wedstrijd opnieuw gestart volgens de oude startopstelling.ditmaal had ik wel een goede start.ik zat in een mooi groepie wat reed tussen plaats 13 en 17 volgens mij.de wedstrijd was wel ingekort (6 rondes) ik was lekker aan het bakkelijen met de jongens om mij heen.daarbij zat volgens mijn ook jumiorstocker 'fastmarky'.was echt super gaaf en ging best hard.er werd lekker doorgereden aangezien ik weer aan mijn tijden uuit de training kwam.uiteindelijk ben ik 15e geworden wat betekend dat ik gewoon 1 punt heb gehaalt!!!!! :} legendarisch al zeg ik het zelf.

dit was weer een goede ervaring voor mij.
Ik ben nu helemaal klaar voor de laatste vobis-cup wedstrijd.
Dit belooft een erug spannende wedstrijd te gaan worden aangezien ik maar 3 punten achter de nummer 2 in het kampioenschap sta ,met nog maar 1 wedstrijd te gaan. })

mzzl,Alex

(check ook eens www.alexzuurbier.nl)
Heel knap gedaan joh!!!!!!!
Je leert zo te zien toch wel veel op die SV!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan