KNMV-Cup 7 augusutus

Iwan

Die hard MF'er
6 aug 2002
730
0
Ha, ben ik die Malle Pietje mooi voor !!
Affijn, al je geneuzel kan je hier kwijt....

En ja, Ausgusutus is echt een maand
 
Ha, ben ik die Malle Pietje mooi voor !!
Affijn, al je geneuzel kan je hier kwijt....

En ja, Ausgusutus is echt een maand
He de, Grandmaster V is in the house (snel zeg!)
hahaha :}
en Septembâh is ook echt een maand :+
Ik heb best al weer zin in Assen hoor, ookal ben ik net terug van O'leben en dat begin ik nu wel te voelen (phoeh , warm en veel gereden , he?)
Nu eens kijken wat die geweldige Racetec's op Assen doen :] :] :]
 
Ha, ben ik die Malle Pietje mooi voor !!
Affijn, al je geneuzel kan je hier kwijt....

En ja, Ausgusutus is echt een maand


Gehgehghe.........zal ik die voor 10 september maar alvast openen dan :9
Dave doet dan niet mee trouwens maar dan komen Pascal en ik wèl gewoon :]

Iemand trouwens de uitslag van de ONK Supersport 600 gezien tijdens de Rizla Racing Day? Alle 40 deelnemers onder de 1.30 (langzaamste 1.29.8, snelste 1.23.6) :? :?
Er deden ook nog wat Cuprijders mee zo te zien, lekker niveau :}
 
Tenminste weer een echt circuit ,dan die klo#%te baan in oschersleben :+ :+

Ben ik een keertje sneller (in de 1e wedstrijd dan), en dan is het baantje weer niet leuk. Yeah right :P

Doe mij maar wat meer van deze circuits. Beter dan achter marshall Heijndijk aanrijden op Assen. Nou ja, ik kan hem toch niet volgen, en dat geld ook voor die andere circuits ;(
 
Ik vond Oschersleben voor de 1e keer ook echt wel gaaf,jammer dat ik de 1e manche geen goede setup had,2e manche 10e met 1.38,5.
Raar eigenlijk die 1e manche,ik trainde 1.38,4 dus de banden zullen wel raar gedaan hebben :?
 
En woensdag rijd hij gewoon weer ZAC om te trainen! Nog een paar jongens zoals hij en Nederland staat ineens weer op de kaart als motorland.

Roy ten Napel, Danny de Boer, Joey Litjens, Hugo van de Berg, Sam van Rens...en misschien nog wat jonge helden waar ik zo snel niet op kan komen. Gemiddelde leeftijd in het ONK begint ook al flink te dalen inmiddels. Komt nog een keer goed in Nederland, nu nog een paar circuits erbij!
 
En woensdag rijd hij gewoon weer ZAC om te trainen! Nog een paar jongens zoals hij en Nederland staat ineens weer op de kaart als motorland.
Potver gaat dat joch nou alweer rijden :(
Nee hoor geintje. Ik ben benieuwd of ie ook kan winnen als ik mee doe......haha
 
Racingteam Martens zal ook weer aanwezig zijn ,helaas niet op de vertouwde kawa maar op een geleende r6 daar de crash zodanig was dat de fiets niet op tijd klaar is .De laaste race zal de kawa er weer spik en span bijstaan.
 
ik zal ook weer van de partij wezen.
Dit keer in de juniorstock ,aangezien dat de vobis-cup niet zal rijden op de dag.
Ik zal wederom van start gaan met de GIXXER van Noriyuki.
Daarvoor ga ik morgen eerst nog ff op mijn Vobis rondknallen.
Ff kijken of ik mijn nieuwe ronderecord kan evenaren gezet in de wedstrijd rijdens de Rizla dag 1.33.8 8-) *D
Ik geniet van me vakantie
Zandvoort,Oschersleben en 3 keer Assen in 12 dagen!!!! :]

mensen tot de 7e

Check http://www.alexzuurbier.nl (www.alexzuurbier.nl) voor me verslag en fotoos van de Rizla days
 
Laatst bewerkt:
Racingteam Martens zal ook weer aanwezig zijn ,helaas niet op de vertouwde kawa maar op een geleende r6 daar de crash zodanig was dat de fiets niet op tijd klaar is .De laaste race zal de kawa er weer spik en span bijstaan.
o nee he,zelfs op die R6 bleef hij me nipt voor :(
Tof dat de kawa weer goed komt,aardige gozer die André!
 
Ik ben er! Sta tussen Stekkenwal en de Bult in!
Zal wel een keer naar je zwaaien :)

Rij weer mee in de Juniorstock :P

..als mijn inschrijving die ik vandaag pas heb gedaan nog wordt geaccepteerd 8-)

Was het helemaal vergeten te doen |( |(
 
Laatst bewerkt:
ik kom nog wel ff kijken zaterdag! :) ... helaas is Jos (Juniorstock #34) niet aanwezig, hij is op vakantie! maar de laatste race zijn we er wel weer bij natuurlijk!
 
Zal wel een keer naar je zwaaien :)

Rij weer mee in de Juniorstock :P

..als mijn inschrijving die ik vandaag pas heb gedaan nog wordt geaccepteerd 8-)

Was het helemaal vergeten te doen |( |(
Neem ook effe een gekoelde fles drinken mee als je wil! ;)
Ik ben benieuwd wat voor dag het wordt. Vorig jaar was het ook zo asociaal warm en liepen we ook nog eens het laplazerus vanwege al die valpartijen. In Mandeveen 14 en de Nationale stond vol MF-ers zoals John Janssen en Porky :P

Was ook de week na de Rizla :o
 
Neem ook effe een gekoelde fles drinken mee als je wil! ;)
Ik ben benieuwd wat voor dag het wordt. Vorig jaar was het ook zo asociaal warm en liepen we ook nog eens het laplazerus vanwege al die valpartijen. In Mandeveen 14 en de Nationale stond vol MF-ers zoals John Janssen en Porky :P

Was ook de week na de Rizla :o
Ga je te wijd dan kan je nu nog een beetje vuil/rubber tegenkomen van de rizla maar het valt wel mee hoor!

Succes allemaal!
 
De meeste remmen niet goed af voor deze bocht! Je mist de verkanting. En dan Duikersloot waar weleens teveel gas wordt gegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan