KNMV Cup 7-oktober

GRande Roberto

MF veteraan
30 aug 2003
1.962
0
Amsterdam
Hee Cuppers,

Ondanks de regen 's ochtends iedereen een beetje lekker/goed/fijn enz. kunnen rijden? Toeschouwers leuke dag gehad? Fotograven... foto's gelukt? :W
Laat maar zien die hap. En laat maar horen die verhalen :Y


Ik zet zo paar foto's neer. Interesse in (m'n) fotos? mail staat in profiel.
 
full

Ferry
 
Ik ook schuiver gemaakt... schade valt waarschijnlijk mee... als het goed is ook op de gevoelige plaat vastgelegd, dus binnenkort foto's ;)
 
het kan nooit erger zijn als bij mij. ben in eerte rond van eerste kwalificatie gevallen bij uitkomen stekkewal.
moet olie spoor zijn geweest en geloof via high-sider in grindbak en linker sleutelbeen gebroken en mijn 2003 R6 aan puin.....
morge maar weer naar ziekenhuis... :N
iemand nog (race)onderdelen liggen van een R6 uit 2003-2004??? :?
nu met 1 vinger type, das ook best shit..... _O- :W

het viel me op dat er abnormaal veel crashes waren en nog meer olie is verloren....
Wie had er trouwens olie neergelegd in ruskenhoek en stekkewal????
na mij vielen er geloof ik nog meer, wat ik vanuit de safety car kon zien opweg naar medisch center...

hulde trouwens voor medische hulpverleners in het medisch center op assen. was er nog nooit geweest. mag ook wel eens gezegd worden.... :Y
 
het kan nooit erger zijn als bij mij. ben in eerte rond van eerste kwalificatie gevallen bij uitkomen stekkewal.
moet olie spoor zijn geweest en geloof via high-sider in grindbak en linker sleutelbeen gebroken en mijn 2003 R6 aan puin.....
morge maar weer naar ziekenhuis... :N
iemand nog (race)onderdelen liggen van een R6 uit 2003-2004??? :?
nu met 1 vinger type, das ook best shit..... _O- :W

het viel me op dat er abnormaal veel crashes waren en nog meer olie is verloren....
Wie had er trouwens olie neergelegd in ruskenhoek en stekkewal????
na mij vielen er geloof ik nog meer, wat ik vanuit de safety car kon zien opweg naar medisch center...

hulde trouwens voor medische hulpverleners in het medisch center op assen. was er nog nooit geweest. mag ook wel eens gezegd worden.... :Y

Veel succes,

Ikke ben ook in stekkenwal gaan liggen. welliswaar vrijdag in de eerste ronde al maar toch. Medisch centrum is echt top
:9
 
PERSBERICHT

Martin scoort 10e plek tijdens zinderende race op Assen

Afgelopen weekend werden op het circuit van Assen de 12e KNMV Cupraces georganiseerd en deze waren tevens de laatste van het seizoen. Domburg Racing was weer van de partij en was vastberaden om ook tijdens de laatste race punten te scoren. Martin Domburg begon dit seizoen zijn race carrière en liet al snel zien geen langzame rijder te zijn door in het eerste seizoen al zijn eerste overwinning te behalen in de B-groep en door te stomen naar de top 15 van de Supercup 600. Met zijn CBR600RR wist hij de vorige race zelfs zijn eerste punten te scoren en voor dit weekend stond een top 10 centraal op het verlanglijst.

Het was een chaotisch weekend op het circuit van Assen. Het slechte weer, veel valpartijen en oliesporen stonden centraal tijdens de 12e editie van de KNMV cupraces. Het team was vrijdag al aanwezig voor 3 trainingsessies om in het ritme te komen maar Martin crashte als in de eerste ronde door het natte asfalt. Omdat we onderdelen moesten gaan halen heeft Martin de 2e sessie gemiste en de derde sessie ging ook al niet geweldig omdat een van de coureurs een oliespoor had achter gelaten op de ideale lijn.

Zaterdag was het weer al wat beter geworden, De eerste kwalificatie was een natte en dus voor Martin weer een poging zijn ritme te vinden. Ronde voor ronde gingen de secondes er vanaf totdat 2 coureurs mekaar raakten waardoor er een oliespoor lag die gelijk 6 crashes opleverde. Rode vlag en dus weer binnen komen. Zijn regenrecord lag op 2.09 en nu wist Martin niet verder te komen dan een 21e plek met 2.13. De tweede kwalificatie was gelukkig een droge waardoor er met racebanden gereden kon worden. Martin ging er gelijk hard vandoor maar tijdens de 4e ronde sloeg het noodlot weer toe. Een coureur was hard gecrashed in de Ramshoek waardoor er weer een rode vlag situatie was. Met 1.56 wist Martin zich te kwalificeren op een 14e startplek.

Zeer tevreden met zijn startplek begon Martin vol goede moed aan de race en was vastberaden om tijdens deze laatste race een mooie race te rijden. Tijdens de opwarmronde bleek al dat er olie lag op de baan en werd de start uitgesteld. Toen we uiteindelijk mochten starten had Martin een slechte start. Hij ging rond de 25e plek de eerste bocht in en begon een gevecht naar voren en met het uitkomen van de strubben lag Martin alweer 13e. Dit mocht echter niet baten, Bij het uitkomen van de Bult crashte een rijder en kregen we weer een rode vlag.

De herstart verliep wel erg goed en Martin ging als 12e de eerste bocht in, Hij wist aansluiting te vinden bij Iris ten Katen uit Ermelo en de gehele wedstrijd heeft hij gestreden met Iris. Het was erg spannend omdat Iris en Martin aan mekaar gewaagd waren en het er hard aan toe ging. Martin verteld:

" Het was een geweldige race, Iris reed erg goed en haar motor was echt snel. We zaten telkens dicht bij mekaar, echte close-racing. We wisselde veel van positie, bij de Geert-timmer bocht remde ik haar eruit en bij de Haarbocht zij weer mij en zo ging het door. het tempo lag erg hoog en ik was vastbesloten om voor Iris te finishen. Het lukte me niet om haar voor te blijven dus ik was van plan om in de laatste ronde Iris te verslaan in de Geert-timmer. Maar dit ging niet door omdat Ronnie Sterken mij inhaalde in de laatste ronde waardoor ik Iris niet meer kon inhalen. We streden toen om de 8e en 9e plaatst en hiermee ben ik erg tevreden over mezelf. Ik had nooit durven dromen om mijn eerste jaar al zo hoog te komen in de competitie en met een erg goed gevoel kan ik nu gaan werken aan het volgende seizoen. Ik ga er voor"

Martin finishte op een 10e plek en is zeer tevreden over de race. het seizoen is nu afgelopen en dus kunnen we ons gaan voorbereiden op seizoen 2007. We zijn als team erg gelukkig dat we in de top 10 zijn gekomen dit seizoen en dat Martin heeft bewezen door constant te zijn en nu al 2 keer achter elkaar in de punten te rijden. Het was een superweekend wat mede te danken was aan alle aanhang die ons kwam aanmoedigen, iedereen bedankt voor de geweldige dag.

Het verslag vind u spoedig op onze website: www.domburg-racing.nl

Met vriendelijke groet,

Team Domburg Racing
 
het kan nooit erger zijn als bij mij. ben in eerte rond van eerste kwalificatie gevallen bij uitkomen stekkewal.
moet olie spoor zijn geweest en geloof via high-sider in grindbak en linker sleutelbeen gebroken en mijn 2003 R6 aan puin.....
morge maar weer naar ziekenhuis... :N
iemand nog (race)onderdelen liggen van een R6 uit 2003-2004??? :?
nu met 1 vinger type, das ook best shit..... _O- :W

het viel me op dat er abnormaal veel crashes waren en nog meer olie is verloren....
Wie had er trouwens olie neergelegd in ruskenhoek en stekkewal????
na mij vielen er geloof ik nog meer, wat ik vanuit de safety car kon zien opweg naar medisch center...

hulde trouwens voor medische hulpverleners in het medisch center op assen. was er nog nooit geweest. mag ook wel eens gezegd worden.... :Y

Sterkte Jarno, ik weet hoe het voelt. Over een paar weken ben je weer de oude...

En voor de liefhebbers, het Racing for O.s.c.a.r. verslag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan