porky
MF veteraan
op de motor van Arie Vos hoorde ik
een geluk en ongeluk voor Atiba dan.
een geluk en ongeluk voor Atiba dan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, dat was ook het enige dat in de GT gebeurde dit weekend2 keer gevallen in 1 bocht....
met de 600 ging het ook al voor geen meter
ik weet nu in ieder geval hoe ik het volgend jaar niet moet doen
Heb ik gezien ja...... Dat geluid van de SV is trouwens echt ZOOOOOOOOOOO VET!!!jij bleef er tenminste opzitten.....
ik lag in de allerlaatste ronde in de GT grind te happen , terwijl ik op kop lag
ben benieuwd of daar fotos van zijn
yoshimura demper erop, en veel gas gevenHeb ik gezien ja...... Dat geluid van de SV is trouwens echt ZOOOOOOOOOOO VET!!!
Wat moet je aan je SV verbouwen als je ook zo'n geluid wil hebben??
yoshimura demper erop, en veel gas geven
(Afbeelding)
daar ga ik dan, voor de 2e keer die dag
Wel een mooie foto. En aardig van Gian dat ie 'mee ging'...(Afbeelding)
daar ga ik dan, voor de 2e keer die dag
Laatste race was toch wel balen.
Eerste training was super op een natte baan. Ik vertrok achter klepzeiker en kon hem makkelijk volgen. Toen hij er bijna af zwiepte bij uitkomen van GT ben ik er maar voorbij gegaan. Daarna de valpartij van Jarno in Stekkenwal vanaf 1e rang gezien, maar zelf nog geen problemen met grip.
Van P3 naar P5 en weer naar P3 had ik het prima naar mijn zin. Effe een rondje rustig en dan een laatste ronden knallen, dacht ik. En toen lag ik er ineens af bij Ossenbroeken. Voorwiel weg zonder waarschuwing terwijl ik niet op tempo reed.
Dat was dus inderdaad de olie van Atiba die nog een grotere baaldag had dan ik. De motor van Arie Vos regelen en dan zo'n pech in de eerste training. Zonde.
Zelf had ik niks maar de motor had gebroken stuur, gebroken remcilinder, gebroken kuip, gebroken uitlaat, etc. De rest van de dag had gewerkt om de fiets weer rijklaar te krijgen.
Tweede training gemist maar de tijd van de 1e training bleek gelukkig genoeg om in de A te mogen rijden. Wel vanaf de 37e plek, maar toch. Alles effe testen in de opwarmronde(s) en toen gaan. Motor voelde niet super aan, maar wel leuke race gehad en mezelf naar de 23e plek geknokt.
Dus al met al wel oké en nu al zin in volgend jaar waarin er theoretisch een kans is dat ik eens géén domme pech heb.
Greetz, Geert #32
heej geert, zag je voorbij komen idd je reed al ff achter me volgens mij... was ff een leuk momentje wat ik daar had in de GT. Die hele training was eigenlijk een aaneenschakeling van momentenLaatste race was toch wel balen.
Eerste training was super op een natte baan. Ik vertrok achter klepzeiker en kon hem makkelijk volgen. Toen hij er bijna af zwiepte bij uitkomen van GT ben ik er maar voorbij gegaan. Daarna de valpartij van Jarno in Stekkenwal vanaf 1e rang gezien, maar zelf nog geen problemen met grip.
Van P3 naar P5 en weer naar P3 had ik het prima naar mijn zin. Effe een rondje rustig en dan een laatste ronden knallen, dacht ik. En toen lag ik er ineens af bij Ossenbroeken. Voorwiel weg zonder waarschuwing terwijl ik niet op tempo reed.
Dat was dus inderdaad de olie van Atiba die nog een grotere baaldag had dan ik. De motor van Arie Vos regelen en dan zo'n pech in de eerste training. Zonde.
Zelf had ik niks maar de motor had gebroken stuur, gebroken remcilinder, gebroken kuip, gebroken uitlaat, etc. De rest van de dag had gewerkt om de fiets weer rijklaar te krijgen.
Tweede training gemist maar de tijd van de 1e training bleek gelukkig genoeg om in de A te mogen rijden. Wel vanaf de 37e plek, maar toch. Alles effe testen in de opwarmronde(s) en toen gaan. Motor voelde niet super aan, maar wel leuke race gehad en mezelf naar de 23e plek geknokt.
Dus al met al wel oké en nu al zin in volgend jaar waarin er theoretisch een kans is dat ik eens géén domme pech heb.
Greetz, Geert #32
He Geert,
kwam ik jou niet tegen in medisch center
wat een zooitje dit weekend met olie enzo....
valt de schade aan je R6 dus niet mee balen....
die van mij is nu een aardige puin bak.
heb je kunnen zien of ik een high sider maakte? of hoe ging ik er af
moet volgens mij olie geweest zijn.
morgen weer naar ziekenhuis. waarschijnlijk geen operatie, maar hou me hart vast
heej geert, zag je voorbij komen idd je reed al ff achter me volgens mij... was ff een leuk momentje wat ik daar had in de GT. Die hele training was eigenlijk een aaneenschakeling van momenten
dat was ook mijn eerste gedachteHowdie Fabian, je bleef er mooi op zitten hoor. Had ik je daar vorig jaar niet eens vonken zien trekken met die donderkat in de regen?
Hee Jarno, yep it was I in het medisch centrum!
Voor wat het waard is: je maakte inderaad een klassieke highsider. Achterkant ging glijen, gas dicht, achterkant had weer grip, motor sprong op en gooide jou eraf. De motor kantelde niet echt, maar sprong op en gleed vervolgens over het voorwiel onderuit. Volgens mij landde jij na een stukje laagvliegen op je linkerarm/schouder.
Sterkte met je schouder man, maar dat zou binnen 2-3 weken wel weer vast moeten zitten. Cheers, Geert
hier staan wat fotos van jou samen met Alex: http/gallery.motormaf.nl/main.php?g2_itemId=66206Ook nog iemand foto's van #6 Superstock 600??
Alvast bedankt
He Roland, dat was inderdaad een mooi wheelie bij de start! Je rondetijden in de race waren wel akelig constant trouwens Volgend jaar weer door met de GSX-R? Ikke wel iig...