knmv-cup op straten circuits

Omdat maar een hand vol cuppers dat wel zien zitten op en de rest van de zaal niet. De cupdagen worden allemaal op 1 na op mooie circuits georganiseerd. Waarom dan deze mooie circuits verruilen voor een stratencircuit?
Het ONK loopt leeg op de (gevaarlijke) straten circuits. Nu komen de ONK organisatoren bedelen of er geen cup wedstrijden georganiseerd kunnen worden op deze dagen zodat veld toch weel vol is. Enerzijds om de kijker wat te bieden, anderzijds om de financiën. Het is ook wel jammer voor de organisatoren, want het organiseren van een straten race is heeeeel erg veel werk natuurlijk.
 
Ik vindt het wel gaaf hoor om op de weg te racen tussen de weilanden. Dan wordt je gewoon een echte straatracer alleen het zijn vaak korte bochten en stop en co baantjes. Vermogen en remmen wordt balangrijk
 
's morgens rijden in de eemshaven vond ik het een klotenbaan, 's middags
des te leuker! super idd op een stratencircuit. misschien een mogelijkheid
om met een handvol cuppers deel te nemen. hoeveel man ben je nodig om ca 1,5
uur te vullen
 
's morgens rijden in de eemshaven vond ik het een klotenbaan, 's middags
des te leuker! super idd op een stratencircuit. misschien een mogelijkheid
om met een handvol cuppers deel te nemen. hoeveel man ben je nodig om ca 1,5
uur te vullen
Of je rijd met het ONK SS600 mee. Ben ik ook van plan volgend jaar.
 
is ook een optie, alleen ben ik daar nog niet snel genoeg voor.
dit is mijn eerste jaar cup en wegens omstandigheden maar een paar
wedstrijden gereden. beschouw dit als leerjaar. en aangezien mijn
leeftijd hoef ik ook geen pretenties meer te hebben(29) mijn eerste
zorg is, hoe ga ik sneller, hoe rij ik er 5 seconden af. heb het
antwoord nog niet
 
Nou ik vind het helemaal niks!! Die straten circuits :r :r

1 Keer Eemshaven per jaar vind ik wel genoeg zo ;) ;)

Dan maar een paar races in het buitenland zo als nu ,Op Oschersleben ,Nurburgring
:} :} :}
 
Tuurlijk is een circuit in Duitsland mooier en veiliger maar het heeft wel wat. Dat publiek wat komt kjken en je rijdt 2 dagen. Het is lekker een heel weekend.

Ik ben ook niet zo snel hoor maar ik denk als je achteraan meerijdt dat je toch een hoop ziet waardoor je snel veel leert. Je hebt beter materiaal nodig en goede banden. Tja, ik moet eerst het budget rondkrijgen.

Ach, het is toch al van de baan maar ik had het wel leuk gevonden!
Het is voorgelegd in de rijdersvergadering en hier kwam snel naar voren dat er geen behoefte aan was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan