KNMV CUP Oschersleben 3 en 4 juli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martinezz

MF veteraan
20 aug 2006
2.417
83
Geen bandenwarmers nodig! ( maar wel regenbanden meenemen)

weersvooruitzicht:
Freitag
02 Jul Vorwiegend bewölkt
Höchst: 34° Niedrig: 20°
15 kmh S 5% regenkans


Samstag
03 Jul HeiterHeiter
Höchst: 35° Niedrig: 20°
15 kmh SSO 5% regenkans


Sonntag
04 Jul HeiterHeiter
Höchst: 33° Niedrig: 17°
10 kmh WNW 70% regenkans 16mm..........
 
Laatst bewerkt:
Met die temperatuur droogt de baan zo weer op..

Oschersleben.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand al wat meer info over de rijders die in de 1000 cup ten val zijn gekomen?
 
Laatst bewerkt:
dat is volgens mij Alex Janissen, of Mikes moet hetzelfde hebben.. :(

Ze hebben allebei hetzelfde. Mikis heeft sleutelbeentje (weer) gebroken.
Alex idem (kwam me wel voorbij rijden -vrolijk zwaaiend- in de grote pick-up !)

Allebei dus pech...
Beterschap mannen !
 
Mikis heeft een hersenschudding en zijn sleutelbeen is gebroken naast de oude plaat van vorig jaar.
Vanmiddag is hij geopereerd en is er een nieuwe plaat ingekomen.
Naar verwachting moet hij 1 à 2 dagen in het ziekenhuis blijven.

Als ik weer wat hoor laat ik het wel even weten
 
Hoe gaat het met de andere 2: ik dacht dat bij de Shell-bocht Paul Turken lag en (is mij verteld) Twan ??
 
Laatst bewerkt:
Twan lag er ook inderdaad. Ik heb nog niks vernomen. Twan moest naar het ziekenhuis voor foto's. Het is afwachten op de eerste berichten... Het zag er naar uit iig :(
 
Victor en Twan lagen in de grindbak met de lange rode vlag ten gevolge... ben ook benieuwd wat het letsel is...
 
Twan komt morgen naar Nederland
naar het ziekenhuis in Nijmegen.
Daar gaat hij geopereerd worden aan zijn gebroken pols.
De rest van zijn verwondingen vallen gelukkig mee.
 
Gisteravond uit Magdenburg thuisgekomen! Achteraf bezien valt de schade mee:
- Gescheurde enkelbanden linkervoet, loopgips gekregen (oranje!)
- Van de 1e en 3e ruggewervel is dat uitsteeksel aan de achterkant gebroken
- Gecompliceerde onderarm breuk (met oranje gips!)
- Scheurtje in mijn lip
- Veel blauw en bont!

Erg goed door het medisch team van het circuit geholpen. Het ziekenhuis in Magdenburg krijgt ook een dikke pluim geweldig verzorgd en geholpen aan alle kanten. Doodziek van Eurocross geworden die het niet voor elkaar kregen een opname in NL te regelen. Omdat ik in een buitenlands ziekehuis heb gelegen en mogelijk de MSRA bacterie heb wil geen ziekenhuis je hebben. Ze vonden dat ik me in D'land moest laten opereren en daar heb ik helemaal geen trek in, 't is wel de gashand! Een echte vriendin heeft een arts uit het CWZ Nijmegen zover gekregen om mij te zien. Mijn vader was al naar D'land gekomen en die heeft mij gister naar Nijmegen gereden. Eurocross kreeg en geen Ambulance of taxi voor mij geregeld op korte termijn. Als bonus draai je ook nog zelf voor de reiskosten op, lang leve de regeltjes en kleine letters. De CWZ arts heeft mij gister onderzocht en alle scans, echo's en foto's die ik mee heb gekregen bekeken. Daar is nu uitgekomen dat wanneer de uitslag op die beestjes test negatief is ik maandag direct geopereerd word. Er komt dan een plaatje en wat schroefwerk in mijn arm, rug kunnen ze niets aan doen moet zo genezen.

Als bonus mocht ik lekker naar huis t/m maandag. Herstel zal 6-8 weken duren daarna moet ik weer gas kunnen geven Zo snel krijg ik de motor nog niet opgeknapt...

Ik ben erg benieuwd hoe het met Viktor gaat, de rijder waarmee ik gevallen ben? Misschien heeft iemand een telefoonnummer voor mij mail het even naar twan@trajanus.com of een PB. En anders bel ik naar de KNMV...
 
Goed om wat van je te horen hier Twan, was toch schrikken. Alvast veel beterschap gewenst!
 
Gisteravond uit Magdenburg thuisgekomen! Achteraf bezien valt de schade mee:
- Gescheurde enkelbanden linkervoet, loopgips gekregen (oranje!)
- Van de 1e en 3e ruggewervel is dat uitsteeksel aan de achterkant gebroken
- Gecompliceerde onderarm breuk (met oranje gips!)
- Scheurtje in mijn lip
- Veel blauw en bont!

Erg goed door het medisch team van het circuit geholpen. Het ziekenhuis in Magdenburg krijgt ook een dikke pluim geweldig verzorgd en geholpen aan alle kanten. Doodziek van Eurocross geworden die het niet voor elkaar kregen een opname in NL te regelen. Omdat ik in een buitenlands ziekehuis heb gelegen en mogelijk de MSRA bacterie heb wil geen ziekenhuis je hebben. Ze vonden dat ik me in D'land moest laten opereren en daar heb ik helemaal geen trek in, 't is wel de gashand! Een echte vriendin heeft een arts uit het CWZ Nijmegen zover gekregen om mij te zien. Mijn vader was al naar D'land gekomen en die heeft mij gister naar Nijmegen gereden. Eurocross kreeg en geen Ambulance of taxi voor mij geregeld op korte termijn. Als bonus draai je ook nog zelf voor de reiskosten op, lang leve de regeltjes en kleine letters. De CWZ arts heeft mij gister onderzocht en alle scans, echo's en foto's die ik mee heb gekregen bekeken. Daar is nu uitgekomen dat wanneer de uitslag op die beestjes test negatief is ik maandag direct geopereerd word. Er komt dan een plaatje en wat schroefwerk in mijn arm, rug kunnen ze niets aan doen moet zo genezen.

Als bonus mocht ik lekker naar huis t/m maandag. Herstel zal 6-8 weken duren daarna moet ik weer gas kunnen geven Zo snel krijg ik de motor nog niet opgeknapt...

Ik ben erg benieuwd hoe het met Viktor gaat, de rijder waarmee ik gevallen ben? Misschien heeft iemand een telefoonnummer voor mij mail het even naar twan@trajanus.com of een PB. En anders bel ik naar de KNMV...



hoi Twan, ik was nm 3 eigenlijk nm 1 in de medische post en hoorde dat er iest met je oog was maar dat valt gelukkig wel mee dus.
Ik begrijp dat het een stuk beter gaat ,beterschap verder.
Viktor zat bij ons in de taxi terug vanuit het ziekenhuis naar de baan en had veel last van gekneusde ribben ,ook had hij een lichte hersensschudding waardoor hij een paar stukjes kwijt was.
Inderdaad zijn de mensen bij de medische post heel aardig en goed met hun werk bezig,dat heb ik wel eens anders gezien.
 
hoi Twan, ik was nm 3 eigenlijk nm 1 in de medische post en hoorde dat er iest met je oog was maar dat valt gelukkig wel mee dus.
Ik begrijp dat het een stuk beter gaat ,beterschap verder.
Viktor zat bij ons in de taxi terug vanuit het ziekenhuis naar de baan en had veel last van gekneusde ribben ,ook had hij een lichte hersensschudding waardoor hij een paar stukjes kwijt was.
Inderdaad zijn de mensen bij de medische post heel aardig en goed met hun werk bezig,dat heb ik wel eens anders gezien.

Zoals wel vaker zat ik een behoorlijk stukje achter je en zag je in de Hasseroder liggen, gemakkelijk te herkennen aan die fluor gele helm! Ook ik kan me maar weinig herrinneren, schijnbaar ben ik met mijn kop in het grind geland waardoor er een stuk vizier in mijn oog is gekomen. Ik had ook helemaal geen zicht meer, gelukkig heeft het geen echte schade aangericht en mag ik weer alles zien van Frau Doktor!

Ben blij dat Viktor niet ernstig gewond is geraakt. Hoe is het met jou verder afgelopen? Bij mij heeft de medische post adequaat gehandeld en dat heb ik ook wel eens anders gezien ja...

@Nico, bedankt!

Sorry voor het lange wachten in deze hitte en het inkorten van de wedstrijd
 
Beroerd nieuws: jullie ongelukken.
Goed nieuws: jullie zijn er allemaal weer zelf weggegaan (al is het met krukken).

Heel veel beterschap en geloof me: iedereen wacht liever of hoort dat de race is geannuleerd, dan dat er iets heel ernstigs is met een medecoureur.
 
Zoals wel vaker zat ik een behoorlijk stukje achter je en zag je in de Hasseroder liggen, gemakkelijk te herkennen aan die fluor gele helm! Ook ik kan me maar weinig herrinneren, schijnbaar ben ik met mijn kop in het grind geland waardoor er een stuk vizier in mijn oog is gekomen. Ik had ook helemaal geen zicht meer, gelukkig heeft het geen echte schade aangericht en mag ik weer alles zien van Frau Doktor!

Ben blij dat Viktor niet ernstig gewond is geraakt. Hoe is het met jou verder afgelopen? Bij mij heeft de medische post adequaat gehandeld en dat heb ik ook wel eens anders gezien ja...

@Nico, bedankt!

Sorry voor het lange wachten in deze hitte en het inkorten van de wedstrijd



die fluor helm zet ik op als mijn vrouw megaat kan ze me beter zien .

ik heb alleen mijn sleutelbeen gebroken en verder nergens last van.


:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan