KNMV gooit er een schepje bovenop

Ja.
Weet ff niet meer welke.

Nah ja, deel premie terug aan het einde van het jaar. Telt dat ook?

Was dat niet Unive?


Had Unive een jaar of 20 geleden ook een andere naam?
Staat me iets van bij dat mn ouders vroeger bij een verzekeringsmaatschappij zaten zonder winstoogmerk, ik kan me de naam niet meer herineren, en ik dacht dat dat later Unive werd..
 
Unive was vroeger DLG (Drents landbouw genootschap) Ik was daar ook verzekerd. Je kon je daar alleen verzekeren als je woonachtig was in een van de drie Noordelijke provincies of de kop van Noord-Holland.
Tevens moest je een agrarische link hebben (mijn ouders hadden een boerderij) Ik zit nog steeds bij Unive.
 
Was dat niet Unive?


Had Unive een jaar of 20 geleden ook een andere naam?
Staat me iets van bij dat mn ouders vroeger bij een verzekeringsmaatschappij zaten zonder winstoogmerk, ik kan me de naam niet meer herineren, en ik dacht dat dat later Unive werd..
Er zijn er een paar, maar ben niet zeker welke. Ik dacht ook ZLM.
Maar ik gok een beetje.
 
Ik verzekerde mijn eerste motor in 2012 via knmv. Na het eerste jaar kreeg ik exact dit bericht. Heb direct de verzekering en knmv lidmaatschap opgezegd en heb sindsdien mijn verzekering bij Univé lopen. Die waren zelfs goedkoper dan knmv oorspronkelijk was...
 
kreeg ook dit bericht van de knmv heb direct opgezegd en aangemeld bij UNIVÉ, scheelt € 16.00 per jaar gaat mij niet om die €16.00 maar om de % verhoging .
 
Dat je weggaat boeit/zien ze helemaal niet. Bureaucratische teringbedrijven enz.

Als je erheen had gebeld had je waarschijnlijk korting gekregen, dan kan het opeens wel.
Personeel werkt volgens draaiboek/stalorders.
 
Laatst bewerkt:
Dat je weggaat boeit/zien ze helemaal niet. Bureaucratische teringbedrijven enz.

Als je erheen had gebeld had je waarschijnlijk korting gekregen, dan kan het opeens wel.
Personeel werkt volgens draaiboek/stalorders.
Ja, zo werkt dat soms. Als je belt, dan is er ineens wel korting mogelijk. :r
De klanten die niet mekkeren en netjes de premie betalen, (zijn dat eigenlijk niet de beste klanten?) die laten ze in de kou staan. :( Als mij dat overkomt, dan stap ik gelijk over!
Het is voor mij belangrijk dat accessories meeverzekerd kunnen worden. Dat kan bij de knmv tot €5000 (ik dacht eigenlijk tot €7500),daar wil ik dan wel weer een paar € extra voor betalen.
Tot €7500 meeverzekerd? Heb je een gouden spiegels op je brommerd?....... :?
Nu begin ik te begrijpen dat de schadelast bij de KNMV zo erg hoog is geworden.
 
Laatst bewerkt:
Het is sowieso niet verkeerd om bij een premieverhoging of bij de aanschaf van een andere motorfiets een premievergelijking te doen met andere verzekeringsmaatschappijen. Dat premies omhoog gaan gebeurt bij iedere maatschappij. Bij mij is er nog steeds geen maatschappij die met ongeveer dezelfde condities goedkoper is als de KNMV. Maar als ik straks ook een verhoging krijg ga ik toch weer hier en daar kijken of ik goedkoper uit kan zijn.
 
KNMV verzekeringen die moeten zogenaamd pro motorrijder zijn,nou mijn ervaring is heel anders,ik ben daar al vele jaren klant geweest,nou wou ik pas geleden weer een motor verzekeren,maar kreeg 0 op het rekest want ik had 7 jaar geleden ooit een veroordeling gehad voor te hard rijden.
Hun antwoord was sorry meneer maar wij willen u niet verzekeren.Ik antwoord terug dat ik
al verzekerd ben bij hun en alleen maar een extra verzekering wou afsluiten,hun antwoord was dat ze het geval aan de verzekeringsmaatschappij zouden voorleggen en dat het dan misschien toch nog mogelijk zou zijn,maar ik er niet al te veel op moest rekenen,ook kon het een tijd duren voor ik antwoord zou krijgen.Ik dacht verbrand maar lekker met de zogenaamde motorvriendelijke vereniging.
Ik heb contact met de ANWB opgenomen en de verzekering was binnen 5 minuten afgesloten en nog bijna de helft goedkoper ook,en dat voor een auto vereniging die blijkbaar veel motorvriendelijker is dan de zogenaamde vereniging voor motorrijders.Dus de KNMV heeft het wat mij betreft voorgoed verpest.De KNMV een pro motorrijders vereniging :N :(
En hulde aan de ANWB. :Y *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een mail van Bikerpolis dat mijn verzekeringspremie omhoog gaat.

43 cent omhoog voor de all-risk verzekering en 15 cent omhoog voor de rechtsbijstand :o :+
 
Hun antwoord was sorry meneer maar wij willen u niet verzekeren. Ik antwoord terug dat ik
al verzekerd ben bij hun
Briljant dit _O-

Maar ik herken je verhaal, min of meer. Ben jarenlang bij de KNMV blijven hangen, omdat het destijds de enige was die 12-jarige motorsporters kon voorzien in de noodzakelijke verzekeringen en licenties. Maar toen ik na behalen van rijbewijs ook op de weg ging rijden merkte ik (na wat jaren) dat ze eigenlijk erg duur waren in vergelijking met andere verzekeraars (al dan niet ook via tussenpersonen). Tegenwoordig verzekerd via de MAG, omdat ik vind dat die goed werk doen, en omdat de premies die ik tot dusver betaal eigenlijk best concurrerend zijn.
 
Factuur voor mijn WA autoverzekering bij KNMV ontvangen:
89% omhoog !!! (terwijl geen claims gehad).
Onacceptabel en dat ga ik ze even laten weten ook...
 
Ik heb die clubs niet nodig : ik betaal slechts 5,81 euro per maand ( WA + opzittende verzekering ) voor mijn soes..
 
Factuur voor mijn WA autoverzekering bij KNMV ontvangen:
89% omhoog !!! (terwijl geen claims gehad).
Onacceptabel en dat ga ik ze even laten weten ook...
Succes, zullen wel met een standaard verhaal komen.....claims zijn hoger geworden, dus premie omhoog. Stel ze voor dat ze de premie bij polishouders die veel claimen veel meer moeten verhogen en niet bij jou....
 
Terug
Bovenaan Onderaan