KNMV Healthpas ?

prop-er

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
2 aug 2010
3.042
6.655
Gouda
Heb je een startlicentie?

Bofkont!

Gefeliciteerd! Jij bent vanaf nu de trotse eigenaar van de KNMV Sport Health Card! Deze kaart is voor jou als sporter van de KNMV het eerste jaar geheel gratis.
Met jouw persoonlijke Sport Health Card genieten jij én jouw gezin van unieke diensten en privileges. Zowel zakelijk als privé. Heb je een ongeluk gehad, een blessure of ander acuut probleem waardoor je jouw sport niet kunt beoefenen? Eén telefoontje en alles wordt voor jou geregeld.

Bovenop de zorgbemiddeling via de Sport Health Card, kun je ook gebruik maken van de diensten Travel, Lifestyle en Wine Circle.

Ontzorgen, ontzorgen, ontzorgen. Als sporter wil jij je alleen maar focussen op het beoefenen van jouw sport. Heb je medische hulp nodig, dan staan wij voor je klaar!

Wat vinden we van deze ordinaire koppelverkoop?
Motorsport en wijnverkoop?
Dure vakanties, tickets, particuliere zorg, maar dan NOG duurder via de Healthpas?
Eerste jaar gratis, maar nergens staat wat er na dat jaar gebeurd. (Hint, de goedkoopste pas is €150,-/jaar met stilzwijgende verlenging)

Zinvolle toevoeging, of verliest de KNMV hiermee alle geloofwaardigheid?
 
Ik lees het en der meer negative reacties op deze verkoop tactiek. Ben benieuwd of knmv dit nog toelicht om hun geloofwaardigheid te kunnen behouden. Aan de andere kant blijven we toch wel betalen voor onze licenties. Anders kunnen we onze sport niet blijven beoefenen . Oftewel, ze zullen weinig klanten verliezen.
 
Heb je een startlicentie?

Bofkont!



Wat vinden we van deze ordinaire koppelverkoop?
Motorsport en wijnverkoop?
Dure vakanties, tickets, particuliere zorg, maar dan NOG duurder via de Healthpas?
Eerste jaar gratis, maar nergens staat wat er na dat jaar gebeurd. (Hint, de goedkoopste pas is €150,-/jaar met stilzwijgende verlenging)

Zinvolle toevoeging, of verliest de KNMV hiermee alle geloofwaardigheid?
De KNMV heeft al jaren geen enkele interesse in motorsport. Verzekeringen verkopen is core business en als er reclame gemaakt moet worden wordt een uitgerangeerde judoka (for god's sake) tevoorschijn gehaald.

Complete debielenclub daar in Arnhem. Niks mee doen, niks bij kopen.
 
Heb je een startlicentie?

Bofkont!



Wat vinden we van deze ordinaire koppelverkoop?
Motorsport en wijnverkoop?
Dure vakanties, tickets, particuliere zorg, maar dan NOG duurder via de Healthpas?
Eerste jaar gratis, maar nergens staat wat er na dat jaar gebeurd. (Hint, de goedkoopste pas is €150,-/jaar met stilzwijgende verlenging)

Zinvolle toevoeging, of verliest de KNMV hiermee alle geloofwaardigheid?
Tsja, ik denk er misschien wat te simpel over, maar ik betaal voor mijn crosslicentie zodat ik de baan op kan, en zolang ik per jaar niet meer kwijt ben dan wat ik nu kwijt ben en nog steeds het circuit op kan mogen ze mij allerlei 'passen' geven.

Of de KNMV haar geloofwaardigheid verliest weet ik niet, ligt er misschien aan wat je van hen verwacht. Voor mij is het echt een jaarlijkse verplichting om een pasje te hebben en die leveren ze me snel en waarschuwen ze me tijdig voor. Meer verwacht ik niet dus tsja heel erg teleurgesteld raak je dan niet snel :-)
 
het vertrouwen in de KNMV ben ik al jaren kwijt, ze zitten er alleen om geld te vangen geen enkel belang meer voor de motorrijder, die healthpas is ook weer zo geld klopperij actie zo klinkt het..

KNMV verzekering zijn oplichters en zeer traag helaas div ervaring mee, hun meldpunt is leuk maar mijn ervaring is dat ze niets of zeer traag iets met de meldingen doen, ze laten in ieder geval bar weinig wat weten.

Nog een tijdje lid gebleven nadat ik mijn verzekering wel al terug heb getrokken maar ook het lidmaatschap heb ik daarna ingetrokken, zag de meerwaarde er niet meer van.

Goedkoop zijn ze ook niet voor de motor rijder, er zijn zat andere verzekeringen die beter en goedkoper zijn.

Voor mijn geen KNMV meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan