KNMV Licentie!

pietje 41

MF veteraan
6 okt 2002
2.927
0
Hilversum
Wie gaat er in 2005 zijn Licentie halen voor de Cup?

Zelf weet ik het nog niet zeker,heb gelukkig nog tijd genoeg om er over na te denken :)
 
Heb er serieus over nagedacht.

Het enige wat me op dit moment nog tegenhoud is dat ik 495 pleuro moet neertellen voor een cursus waarin ik waarschijnlijk niets nieuws ga leren. Ik denk dat het serieus tijd wordt voor een verkorte cursus van 1 dag, voor mensen die aantoonbare ervaring hebben.

Had ik dit geweten voordat ik TOMS had gedaan een aantal jaren terug, dan had ik meteen de B-licentie gehaald ...

Kortom: op dit moment nog effe niet.
 
Ik ga wel mijn B-licentie halen. Qua cursus zal het weinig opleveren, maar rij dan in ieder geval weer 2 dagen op Assen.
 
je mag die van mij kopen hahahaha (grapje)
ik denk dat het 500 euro is excl. medische keuring kosten.
gewoon doen!!!!!! :]
 
je mag die van mij kopen hahahaha (grapje)
ik denk dat het 500 euro is excl. medische keuring kosten.
gewoon doen!!!!!! :]
mot dat ook nog, die medische keuring?



hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? gewoon naar de huisarts of naar zo'n geld-rippende instantie ergens?
 
hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? gewoon naar de huisarts of naar zo'n geld-rippende instantie ergens?

Wat denk jezelf :X

Effe in het kort:
Bezoekje brengen aan SMA in (de buurt van) je woonplaats, 80 euri neertellen, paar testjes en hoppekee, goedgekeurd. Elke 3 jaar weer opnieuw.
 
tsjonge jonge,ik roep al ruim een jaar,doe geen toms maar crt-cursus,kan je beide rijden,en wat doen ze.... |( en nu maar klagen :r
Maar oke,ik had het makkelijk,heb mijn licentie van de toms destijds om kunnen ruilen voor de cup-licentie :}
 
tsjonge jonge,ik roep al ruim een jaar,doe geen toms maar crt-cursus,kan je beide rijden,en wat doen ze.... |( en nu maar klagen :r
Maar oke,ik had het makkelijk,heb mijn licentie van de toms destijds om kunnen ruilen voor de cup-licentie :}
Ja, wat zeur je nou, jij had het makkelijk. :+

Ach, ZAC is een mooie opstap toch? :) [me]Revolution zit er ook aan te denken, B-licentie.[/me]
 
voor 85 % zeker ga ik idd proberen de knmv B licentie binnen tehalen :X
daarna toch ook wat dagen pakken op assen


btw , hoeveel wedstrijden ben je verplicht mee te rijden in de knmv cup om je licentie te behouden ?
 
voor 85 % zeker ga ik idd proberen de knmv B licentie binnen tehalen :X
daarna toch ook wat dagen pakken op assen


btw , hoeveel wedstrijden ben je verplicht mee te rijden in de knmv cup om je licentie te behouden ?


volgens mij als je jonger dan 16 ben, moet je minimaal 5 westrijden rijden. maar, dat weet ik niet meer zo zeker.
 
Ik zit er nog over te denken ......


als het nou niet zo belachelijk veel geld was dan deed ik het zeker ...... wat gaan ze mij nou leren ...... de ideale lijn en de vlaggen :? |(


iets van dispensatie zou niet geheel verkeerd zijn
 
Ik zit er nog over te denken ......


als het nou niet zo belachelijk veel geld was dan deed ik het zeker ...... wat gaan ze mij nou leren ...... de ideale lijn en de vlaggen :? |(


iets van dispensatie zou niet geheel verkeerd zijn
We kunnen iets meer op Assen racen,en je mag wat meer!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan