KNMV Motorweek

Geroen

Die hard MF'er
18 nov 2002
583
0
Utrecht
Twitter
Deze week is het KNMV motor week :] (dat je 't ff weet...).

"Alle motorrijders worden opgeroepen om op hun favoriete vervoermiddel naar het werk te gaan. Zo worden files korter en het plezier op de weg groter" zie ook http://www.heelnederlandopdemotor.nl/


Ik vind het wel geinig en 't is gelijk een goeie reden om de motor te pakken *D (gisteren niet... ;( ).

Zijn er forummers die hier aan mee doen?
Heeft het zin / is het onzin?
 
Deze week is het KNMV motor week :] (dat je 't ff weet...).

"Alle motorrijders worden opgeroepen om op hun favoriete vervoermiddel naar het werk te gaan. Zo worden files korter en het plezier op de weg groter" zie ook http://www.heelnederlandopdemotor.nl/


Ik vind het wel geinig en 't is gelijk een goeie reden om de motor te pakken *D (gisteren niet... ;( ).

Zijn er forummers die hier aan mee doen?
Heeft het zin / is het onzin?

Ik heb de stickert braaf op mijn motor! Ik vind het een leuk initiatief, altijd al.. Of het werkt.. Geen idee..
 
euhm... ik heb alleen maar een motor waar ik altijd mee naar school/werk/werk/werk/vriendin rij ? :9

edit: Wat een heaumeaux op die motor :|
geen sticker voor mij :r
 
Laatst bewerkt:
wel grappig dat de file van gisterochtend in de top10 langste files staat (gedeeld 10).
En natuurlijk een verkeerde week qua weer. Maar daar doe je helaas niks aan '(
 
edit: Wat een heaumeaux op die motor :|
geen sticker voor mij :r

omdat 1 motorrijdende schaatshomo (niks tegen) zo`n sticker op z`n duc heeft? dumbass :N

ik vind `t een goed initiatief! ga met 2 vrienden een gratis intro lesje doen, grote kans dat ze daarna meteen hun RBW gaan bespreken 8-)
 
Laatst bewerkt:
ik doe er standaard al aan, dus waarom die sticker?

aan de sticker herken je de mooiweerrijders (als het nu mooi weer zou zijn ) :9
 
Wel jammer van de KNMV dat ze Bridget Maasland niet hebben weten te strikken voor het promotiefilmpje, dat zou het toch 10x beter doen bij de overwegend mannelijke motorrijders ipv een langharige, ploat proatende boer op schaatsen.. -O-
 
wel grappig dat de file van gisterochtend in de top10 langste files staat (gedeeld 10).
En natuurlijk een verkeerde week qua weer. Maar daar doe je helaas niks aan '(


Met de files van gisteren is de motor het beste vervoersmiddel :) . Ben overal (al dan niet legaal) tussendoor gereden :] . Scheelde ten opzichte van het blik een 20 minuten, en de regen, dat hoort erbij.

Chrissizeur
 
Met de files van gisteren is de motor het beste vervoersmiddel :) . Ben overal (al dan niet legaal) tussendoor gereden :] . Scheelde ten opzichte van het blik een 20 minuten, en de regen, dat hoort erbij.

Chrissizeur

Wat ik bedoelde was ook dat volgens mij niet echt veel mensen de motor gepakt hebben ;).
 
aan de sticker herken je de mooiweerrijders (als het nu mooi weer zou zijn ) :9

Ik ben over het algemeen wel mooi weer rijder (wat is daar mis mee?) maar pak nu toch wel de motor. Vind het gewoon een goed initiatief.

Gisteren overigens wel gekoekblikt :o maar daar had ik op de terugweg wel spijt van toen ik achteraan sloot ;(
 
Laatst bewerkt:
ik vind `t een goed initiatief! ga met 2 vrienden een gratis intro lesje doen, grote kans dat ze daarna meteen hun RBW gaan bespreken 8-)


hmm gratis lesje... ff snel :] naar die site dan maar... dat klinkt erg goed met het oog op de blauwe L achterop ;)
 
Het was hier vanmiddag net ff een mooi tijdje droog om ff de motor te pakken. *O*
Je kan een motorweek natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder op de motor te zitten. O-)

Aangezien ik nog studeer en hem dus niet zoveel door-de-week gebruik, heb ik hem net maar ff aangetrapt. :]
 
Zondag de sticker achterop de topkoffer geplakt.
Een beetje overbodig, want ik ga toch wel met de motor naar het werk.

Gisteren slechts een enkele motorrijder gespot en die ging nog bijna plat ook omdat het zo verraderlijk glad was.

Jammer van het weer, zie je dus gelijk dat de mooiweer rijders met zulk takkeweer binnenblijven.

Eigenlijk is zo'n actieweek dus een beetje onzin.
Zoveel motorbezitters zullen nu echt niet woon werk gaan rijden als ze normaal in het koekblik forensen.

Het is meer een promotie voor de motorbranche, die best wel wat hulp kan gebruiken.
 
ik doe mee!




(maar als ik met het koekblik weg MOET B| heb ik wel een stikker achter mijn achterruit van KNMV motor week :9~ )
 
:^( ook al zit ik er met de verzekering :+)

Ik houd niet zo van dat "wij motorrijders laten ons zien".

En die kreet op de reclame "Heel nederland op de motor".... asjeblieft niet zeg!

Bovendien, woon-werk met de auto is voor mij nagenoeg altijd sneller dan met de motor... geen kleding aan, geen garage ontgrendelen van meerdere sloten, geen motor ontdoen van meerdere sloten... tja... tegen die tijd ben ik met de auto al aardig op weg. Scheelt me ook ruim 30.000 per jaar (bovenop 25.000 plezier km's is een flinke afschrijving per jaar) en een hoop achterbanden vanwege die snelweg km's. en op een regenachtige dag op de A15 bij Rotterdam tussen de vrachtwagen, slootvorming en veel spray... niet echt geweldig. Maar goed, zo nu en dan op 2 wielen naar het werk is wel lekker ;) maar maak liever plezier km's. Vroeger had ik geen andere optie, toen vond ik het ook geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
Ik had gisteren het bijzondere voorrecht om bij de opening van deze motorweek te zijn in Assen. Waarbij ook de mogelijkheid hoorde om een paar ronden over het circuit te rijden.. *D Dus van mij mogen ze het elk jaar doen :]


Er zal ongetwijfeld nog wel het een en ander van te zien zijn gezien het aantal camera's dat er rondliep(oa Motorexperience en Moto73).



Leon
 
ik las het vandaag in de krant, het is wel precies een regenweek :P
maar ik heb zowiezo nog geen motor, en of ik het zou doen weet ik niet... mn werk is dichtbij
 
Zap ik net over RTL Boulevard heen, zie ik motoren (in het kader van de motorweek) dus ik laat hem ff staan. Ze hebben het er even over, "handig in de file, want je kan er lekker tussendoor".

Zegt Albert Verlinde, alsof hij een echte dijenkletser van een grap maakt, "Ja, als ik in de file sta en ik zie een motor aankomen, haha, dan zet ik stiekem altijd gauw mijn auto ervoor! HA HA! Gemeen van mij he!"

Ja, heeeel grappig. Iemand anders in gevaar brengen omdat ie voor ander vervoer kiest.

Ha. Ha. Ha. B|
 
Leuk die KNMV motorweek...die figuren zoals die vanmiddag bij een kruising voor me stond rijden nu ook rond... 2 banden die veel te weinig spanning hadden, krampachtig proberen aan de rechterkant binnenlangs een auto te steken die stond te wachten om rechtsaf te slaan (erg bijdehand) met 2 stramme beentjes uitgestoken en bijna omlazerend tegen de auto. Geen handschoenen, aftandse leren jas en een of ander oud helmpje op het hoofd.
Oh ja, ik zat in de auto..... zie eerdere post met redenen :P
 
leuk hoor maar ik rij zowiezo elke dag op de motor.. dus de sticker zet ik er niet op.. ennuh had de knmv niet een betere week kunne uitzoeke dan een week vol met regen _O-
 
Ik ben enthousiast aan de week begonnen (dnisdag dan), was NET voor de groote bui weer terug *D. De rest van de week toch maar gekoekblikt.

Denk dat ik het morgenavond maar weer ga proberen, maar dan als vooral-niet-woon-werk-maar-lekker-vrije-tijd-scheur-er-op-los-ritje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan