knmv opstapdag/en

weet ik niet... haha, moet je wat duidelijker zijn naar wat ik moet zoeken.
kan het niet zo goed zien op je ava.

alleen groep c he ;)
 
dan heb ik jou er niet op :N

He, ik zat volgens mij bij Roos is de groep. Ik had een oranje, zwart en wit Dainese pak aan met een grijze helm. Heb je mij nog op de foto?


je hebt 2 mailtjes in je inbox O-)
 
Laatst bewerkt:
gister sprak ik marcus nog in amsterdam Hij reed ook als voorrijder. alleen hij is het niet gewend zulke lange dagen op de motor te zitten. hij heeft nog spierpijn })
 
De adrenaline zal de pijn bij ons wel hebben verzacht. Heb nergens last van behalve dat het te kort was:)

En blijf het leuk vinden om dames te zien racen(en hard ook), wordt toch vaak als een mannen ding gezien.
 
cool volgend jaar ga ik ook proberen mee te doen, ik heb als een schakelbrommer en race
ook op de weg:D waneer kan je je weer inschrijven dat doe ik zo vroeg mogelijk natuurlijk... of is dat in de zomer ergens pas?
 
cool volgend jaar ga ik ook proberen mee te doen, ik heb als een schakelbrommer en race
ook op de weg:D waneer kan je je weer inschrijven dat doe ik zo vroeg mogelijk natuurlijk... of is dat in de zomer ergens pas?
Nou als er volgend jaar een opstapdag is weet ik niet. De Suzuki SV Cup zal volgend jaar voor het laatst rijden.
En als die er wel is kun je pas rond begin september opgegeven.

Maar vekoop je brommer nu maar en ga volgend jaar racen ;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb een fantastishe dag gehad maar ik had de eerste sessie me tank leeg toen in de 3e weer en omdat ik zo zielig was mocht ik nog een extra sessie en toen ging het helemaal mis me tank was leeg midden op het circuit dus word ik in stijl door de rescue wagen opgehaald :+

p.s. je hebt me vast wel zien aankomen met de rescue auto en ik heb stuk of 3 filmpjes op youtube gezet zoek maar op opstapdag 2007
 
Laatst bewerkt:
cool volgend jaar ga ik ook proberen mee te doen, ik heb als een schakelbrommer en race
ook op de weg:D waneer kan je je weer inschrijven dat doe ik zo vroeg mogelijk natuurlijk... of is dat in de zomer ergens pas?


meestal in september wordt er meer bekend gemaakt, verder wat al wordt gezegd volgend jaar laatste jaar SV cup dan blijft de junior cup over met ????

de geruchten gaan dat het toch richting de hornet cup zal gaan.
 
Denk je de samenleving even te kunnen ontvluchten op het circuit, slaat daar de seksualisering ook al toe :+


haha tja doe mij dan maar een motor met ballen een superduke

even serieus, de hornet cup wordt wereldwijd al gereden frankrijke en italie (zie ook motorfreaks.nl) wat dat betreft zou je een leuke europese gast race kunnen rijden. dat is met de sv helaas niet mogelijk
 
haha tja doe mij dan maar een motor met ballen een superduke

even serieus, de hornet cup wordt wereldwijd al gereden frankrijke en italie (zie ook motorfreaks.nl) wat dat betreft zou je een leuke europese gast race kunnen rijden. dat is met de sv helaas niet mogelijk


ik ben benieuwd welke cup er komt, ik denk geen. SVcup vond ik soms echt ongeloofwaardig, gezien het aantal deelnemers.
in (bijna) alle europese landen zijn er div. merkencups. in bijv. Italie noem een merk of type of er is een cup. :Y

het wordt gewoon allemaal zoooo duur in Nederland. :(
 
hoe duur denk je dat het zal worden met een honda hornet cup. minimaal 3x zo duur als de sv cup om over de aanschaf maar niet te spreken.en ook aan een motor met ballen heb je niets als je niet hard genoeg rond gaat.
 
ik ben benieuwd welke cup er komt, ik denk geen. SVcup vond ik soms echt ongeloofwaardig, gezien het aantal deelnemers.
in (bijna) alle europese landen zijn er div. merkencups. in bijv. Italie noem een merk of type of er is een cup. :Y

het wordt gewoon allemaal zoooo duur in Nederland. :(
Het aantal deelnemers was dit jaar rond uit het beste sinds 2004.
Bij elke race deed wel zo`n 17 man mee, soms meer. Dus het gaat de goede kant op.

en netzoals William al zegt wordt de aanschaf van een Hornet wel erg duur.Iedereen moet dan verplicht een nieuwe motor hebben. Alles ombouwen en dan racen. Terwijl je nu een race klare SV kan kopen van 2004 voor roond 3500 euro.

Ik weet niet wat een nieuwe Hornet kost, maar dan kan je netzo goed een dikke 600 kopen en in de SuperCup rijden en misschien zelfs ONK Supersport.
 
hoe duur denk je dat het zal worden met een honda hornet cup. minimaal 3x zo duur als de sv cup om over de aanschaf maar niet te spreken.en ook aan een motor met ballen heb je niets als je niet hard genoeg rond gaat.


klopt, en op je ander opmerking, klopt ook.

de sv was relatief betaalbaar omdat er vanuit suzuki de fietsen tegen gereduceerde prijs werden aangeboden.
maar een motor met ballen doelde ik meer op het feit dat je op een twin meer moet werken dan op een 4 cilinder.

maar het grootste probleem is dat nederland een klein land is en veel importeurs niet of nauwelijks de sport willen of kunnen ondersteunen. op de vraag aan aprilia of ze iets gingen doen met de shiver als raceklasse, werd gezegd dat het niet intressant genoeg is omdat te ondersteunen. de markt is gewoon te klein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan